Hur ser din Pussy ut ??
Startade den här omröstningen lite för en annan tråd ang tjejer och hur man ser ut där nere
Verkar vara lite delade meningar med skrumpna fittor, små och stora blygdläppar...
Startade den här omröstningen lite för en annan tråd ang tjejer och hur man ser ut där nere
Verkar vara lite delade meningar med skrumpna fittor, små och stora blygdläppar...
Ser inte omröstningen. Men har stora yttre blygdläppar och pyttesmå inre om det är det som efterfrågas.
Har små yttre och fina små inre. Men absolut ingenting, det är ju inte direkt bara hål.
Jag klickade i "Större yttre blygdläppar, inga inre som syns". Min pussy är mjukt bullig och den ena blygdläppen är pytteliten och helt slät medan den andra är lite större och man kan se ytterst lite av den utanför de yttre blygdläpparna, en ärtas storlek kanske.... ser ut som en ekorre som sträcker ut tungan om jag inte tar bort håret!
Kanske ska tillägga att jag har flera barn och att min pussy ändå är slät och fin och ljust rosa - fick uppfattningen av en man i en annan tråd att det kunde man inte ha vid en viss ålder och om man fött barn, då förvandlas nämligen alla kvinnors underliv till något hemskt fult.
De yttre blygdläpparna (Inte bulliga köttiga, mindre liksom, plattare men med fyllnad) täcker de inre som är små. Ljust hudfärgad "utanpå" och rosa inuti. Liten klitoris.
Ser ut som att många har lite olika fittor, mehä o jag som trodde att dom flesta hade sk släääta och fina vad det nu definieras till...
Jag klickade i "Större yttre blygdläppar, inga inre som syns". Min pussy är mjukt bullig och den ena blygdläppen är pytteliten och helt slät medan den andra är lite större och man kan se ytterst lite av den utanför de yttre blygdläpparna, en ärtas storlek kanske.... ser ut som en ekorre som sträcker ut tungan om jag inte tar bort håret!
Det fanns ju ingen alternativ för mig, jag har småa söta yttre och små fina inre.
Jag tycker inte direkt att det är meningen att jag ska rösta på ingenting, det är ju när man är slät, som en omskuren kvinna.
Vore det inte enklare att lägga upp en bild ?
Ingen aning faktiskt, jag tror inte dom inre syns, men huruvida dom ytte är stora eller inte har jag svårt att behömma, har inget att jämnföra med.
Men fittan funkar till det jag brukar använda den, och maken verkar gilla den.
när man säger ordet fitta ska det ALLTID sägas med värmländsk dialekt
Får man lägga upp fittbilder här då?
Jag tycker om att se de flesta fittor, en fitta som har stora inre blygdläppar tycker jag om att se
Spetsiga blygdisar.