Alfapet-app
HAr hört flera prata om en alfapet-app till iphone, men hittar ingen. Vad ska jag söka på? Ska vara på svenska. Någon som vet? eller kanske kan rekommendera andra ok spel. Har tröttnat på cut the rope och angry bird.......
HAr hört flera prata om en alfapet-app till iphone, men hittar ingen. Vad ska jag söka på? Ska vara på svenska. Någon som vet? eller kanske kan rekommendera andra ok spel. Har tröttnat på cut the rope och angry bird.......
Kanske scrabble?
Ah, missade att det skulle vara svenska....
Finns words with friends på svenska? Det är ju Alfapet/Scrabble....
Betabet mini heter den till android
Word feud?
Det är nog WordFeud, den går att ställa in på svenska. Har spelat det i flera timmar idag :)
Hittade wordfeud, och har fått till svenska - MEN hur får jag igång spelet. Den står bara och tuggar på att den ska hitta någon att spela mot. Inget händer.............
Min krånglade jättemycket igår.
Jag spelar bara mot vänner nu men det borde dyka upp någon.. Imorgon när alla kontorsmänniskor är tillbaka på jobben hittar du säkert någon att spela mot :)
Så där ja. Fick igång det igår kväll. Riktigt roligt, och beroendeframkallande!!! En shit så dåig jag var! 
En fråga till......... hur ger man upp, när man helt enkelt inte kan lägga fler ord?
Då passar man.
Man ska ha lite tur, och samtidigt få in många DW och TW, det är då man får riktigt många poäng!
Gå med i "Betapet.com" på nätet istället vettja!