• Anonym

Naken bilder på en kändis, Hur mycket kan man få för dom tro?

Fick av en slump kontakt med en kändis, Eller kändis då B kändis nu. Har en del bilder på X. Hur mycket tror ni man skulle få om man säljer dom till en tidning? Nu skulle jag alrig gör det har inte mod och hjärta till att förstöra en människas liv men jag har alltid undrat hur mycket man skulle kunna fått för dom, Vad tror ni.
    Det är från vanliga bilder till underkläds bilder?
    Sjuk tanke ja vet, döm mej inte nu jag bara undrar ok! 

• Svar på tråden Naken bilder på en kändis, Hur mycket kan man få för dom tro?
  • thomas55

Är det på kungen eller någon annan ?

• Anonym

0 kr för naket på Johannes Brost

• Rikard

Vilken osmaklig idé.
    Hur som helst lär det inte vara ett och samma pris på alla kändisar.
    Vem är det? Kalle Moraeus? Ingvar Oldsberg? Maud Olofsson?

• Farbror6

Vem är det då? Vi kan ju omöjligt tipsa dej så länge vi inte vet!

• Anonym (B)

Om du inte hade tänkt att sälja dessa foton vidare så varför undra hur mycket du får för dom?

• nagev

Ja fängelse får du nog knappast utan böter Men hur mycket du får är ju svårt att säga Men kännbart blir det säkert

• Anton Chigurh

Är Bert Karlsson en B-kändis ???

Han skall visst hämta posten (i brevlådan ute vid allmän väg) som gud fader själv har skapt detta vidunder till man. Möjligen att han har morgontofflor på sig. Men annars inget.

Har jag hört. 

Fan vet om nakenbilder på filantropen (.....nåja) här ovan har något större nyhetsvärde !!!

KRAM  //Antonelvis1.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (prutt)

Pris i närheten av noll. För vem vill köpa nakenbilder på kändisar i sverige? Inte en tidning i alla fall.

Men nyfiken. Vem är kändisen? Är det stilrena nude pics eller är det porrigt värre?

• tuxxe
    Anonym skrev 2011-08-14 16:04:51 följande:

Fick av en slump kontakt med en kändis, Eller kändis då B kändis nu. Har en del bilder på X. Hur mycket tror ni man skulle få om man säljer dom till en tidning? Nu skulle jag alrig gör det har inte mod och hjärta till att förstöra en människas liv men jag har alltid undrat hur mycket man skulle kunna fått för dom, Vad tror ni.

Låt oss säga att man anser att just du skulle vara åtråvärd..av någon anledning.

Vore det då Ok om folk i allmänhet ansåg att din kropp vore en kollektiv ägodel och vem som helst fick göra vad som helst med den när som utan att ha dig uttryckliga medgivande...

Om du nu anser att det är Ok så offentliggör dig själv som en sådan person o därefter kan du fråga den aktuella personen ifråga om denna tycker samma sak om sin person o sin kropp...

Om nu bägge dessa saker stämmer då kan du fortsätta med din tanke gång om inte så bör du byta tankebana....
  • n bengtsson

Det självklara officiella svaret är: man ska absolut inte sälja nakenbilder på någon annan mot dennes vilja!

Det självklara inofficiella svaret är: vem finns på bilderna, kan jag få se dem? (kostnadsfritt förstås........)

• Anonym (Särskrivningspolisen)

Naken bilder får man nog inget för.
    Men har man nakenbilder på en kändis är det skillnad förstås..

• Nerfherder
    Anonym (Särskrivningspolisen) skrev 2015-12-02 13:53:59 följande:

Naken bilder får man nog inget för.

Men har man nakenbilder på en kändis är det skillnad förstås..

Duktigt att anmärka på särskrivning när tråden är 4 år gammal.
  • MrGrip
    Anonym skrev 2011-08-14 16:04:51 följande:

Skäms på dig...att du ens tänker tanken !
Svar på tråden Naken bilder på en kändis, Hur mycket kan man få för dom tro?