• sponen

Bra restauranger i Göteborg

Hej jag ska bjuda min sambo till Göteborg på en liten weekend, jag behöver tips på en bra restaurang som gärna serverar pizza eller pasta eller annan mat:). Viktigt är att den är god och att man får mycket mat, min man äter en del:)

Vi ska till operan och bo på Riverton Hotell så det får gärna ligga nära
    Tack på förhand

• Svar på tråden Bra restauranger i Göteborg
  • Lena

Hos Pelle ger mycket mat iaf och gott och mysigt är det.

• AlexB

Pasta+ serverar grymt mycket mat och smaklig mat. Det kan jag verkligen rekomendera.

• eliten

El corazon längst ner på avenyn har jättegod mat. Bl.a tapas och stora tjocka mättande pizzor!

• Liafia

Bor ni på och ska till operan är ju kanske någon av italienarna på Kungshöjd att rekommendera. Etc Grande är bra men det finns många längs hela backen upp.

• sponen

Hej
    El corazon såg mkt gott ut, är det långt att gå från Best Western Hotell?
    Kan ni några namn på bra pizzerior eller restauranger på kungshöjd? Eftersom vi har ont om tid tänkte ajg bokat innan

• jordgubbe88

Ölrepubliken är ett bra ställe, de har ett antal hundra olika ölsorter. Inte så många maträttar att välja på men väldigt vällagad och god mat. Kan varmt rekomendera deras hamburgare för en hungrig karl=). Googla ölrepubliken så kan du se menyn där.

• eliten

Vet inte om det är samma Best westernflr det ligger ju en på avenyn nära el corazon.
    På kungshöjd ligger Manana, också bra och mysigt ställe!

Svar på tråden Bra restauranger i Göteborg