klumpiga/gryniga flytningar efter Zidoval-behandlig (bakteriell vaginos)
Fick Zidoval utskrivet, efter att jag fick diagnosen (bakteriell vaginos).. illaluktande tunna flytningar! Hade tydligen rubbad PH-balans osv.. Hursomhelst! Efter användning av denna antibiotika (som förs upp där nere varje natt), har jag nu fått vita luktfria flytningar som är som klumpar.. liksom som keso-liknande... tänkte direkt, att det är kanske svamp - för denna biverkning skall vara vanlig vid användning av antibiotika.. MEN! Jag har INGEN klåda eller annat besvär. Gör inte ont alls eller kliar.. känner bara inte igen "flytningarna", dessa klumpar...
Jag har såklart ringt min GYN, men sekreteraren kan inte svara på några frågor och jag har inte fått tid förräns nästa vecka!! Jag vill veta om det är svamp, eller om det helt enkelt är "gelen" som kommer ut såhär.. i vita klumpar.. eftersom jag inte har klåda..
Har NÅGON här använt Zidoval och haft liknande besvär??? Eller någon som haft svamp - men ändå inte haft klåda?
Har ringt runt som en galning till sjukvårdsupplysning, hudmottagningar, gyn osv... men ingen kan svara på mina frågor utan hänvisar mig hit och dit..
Jag har köpt medel mot svamp på apoteket, men är orolig att jag ska behandla något jag inte har..
Tusen tack på förhand allihop
/Orolig...