barn i skärgården?
jag tänker ibland fram på när den vackra dagen kommer och vi har barn.
vi tillbringar alltid lite semester i skärgården boendes i en frigga med två sänger (vi brukar dela på en säng för det blir mindre packning då, bara ett påslakan och lakan istället för två - men det kan man ju ändra på)...
hur skulle ni göra med transport och sovande för bebisen?
det e en hel del rotiga kurviga stigar så att köra bebisen i vagnen blir nog väldigt guppig och inte skönt.
så jag har tänk att bära i bärsele men ha med vagnen som sovplats...
men det som slog mig nu när vi var där i sommar var att ha med en vagn under resan dit (båtresa på flera timmar på vaxholmsbåt eller vad det kallas) kanske e krångligt? eller smigidt för att bebisen kan sova där i under resan om den sover då? smidigt att kunna ha packningen i medan bebisen sitter i bärsele (under transporten mellan båt å brygga, 30 min promenad)?
smidigt att kunna ha bebisen i vagnen om man vill ta ett dopp i havet kanske....? mellan hus å strand e det bra väg (bredare skogsstig utan massa rötter otroligt nog)
hur skulle ni tänka?
någon som gör samma semesterripp som vi varje sommar?
kanske lite fånigt å tänka på det redan men skärgårdsvistelsen är viktig för oss varje sommar så jag tänker lite på det hur man kan kombinera det med bebis när den vackra dagen kommer :)