Hur länge har ni varit tillsammans trots du vill göra slut?
Misstänker att jag inte är ensam. En standupkomiker berättade i som show: I love my wife. She's the one. I think you meet the one after you the girland who is absolutely not the one. My previous relationship lasted for five years. But I wanted to break up after three months but I did'nt because I'm a pussy. Did'nt wanna hurt her feelings. So instead my life sucked. Inget roligt skämt men säkert sanning för många. Så hur länge har du varit ihop med din partner trots att det kanske inte känns rätt. Övertygad eller bara fundersam? Jag har varit ihop med min tjej och nu sambo i 2,5 år. Vill inte såra henne och är rädd för saknaden och ensamheten som kommer om vi gör slut. Men jag vet att hon inte är "the one". Vem känner igen sig? Bara rädd för att dra ut på detta så länge att det aldrig blir av. Til death do us part... Inte kär. Knappt attraherad. Klickar inte på så många punkter men ändå på nåt sätt så... Hon är en vän. Vi känner och kan varandra. Tryggt på nåt sätt. Tips? Någon som är i samma situation eller kanske misstänker att er partner känner så?