• millis79

Hjälp med färger till en grå soffa!!!

Hejsan... Har en undran, ja e ju lite dålig på inredning så :) men ska få bytt till mig en grå soffa en mörkgrå en 3 sits o en 2 sits.. ska nämligen flytta till hus o vi ska renovera de inomhus o då välja tapeter o allt sånt :) o såklart vill ja nog ha vit tapet de blir ju ljusare o så har ja tänkt mig nån fondvägg men vad o vilken färg till en grå soffa... sen har ja ek möbler idag men e lite sugen på att måla om tvbänken o hyllorna till vitt men vet inte än... sen har jag idag en ryamatta mörkgrå oxå men de känns som de blir fel färg när man kommer ha en grå soffa oxå eller.... vilekn färg bör man annars ha på mattan i såna fall :) behöver verkligen lite hjälp/ råd???? kommer ju bli möe ljusa tapeter som sagt i hela huset fast lite fondväggar som e lite roligare färger i... men all hjälp e välkommet :)

• Svar på tråden Hjälp med färger till en grå soffa!!!
  • Cia o krabaten

Vi har ljusgrå soffa och även väggarna är mönstrade i olika grå nyanser.
    Accentfäärger har jag haft rött som är supersnyggt, även lila men nu senast grönt.
    Byter då soffkuddar, gardiner, tygtavla på väggen samt lampskärm.  Lätt sätt att förändra rummet! 

Svar på tråden Hjälp med färger till en grå soffa!!!