• CM81

    Regnskydd till BabyTravel Amsterdam

    Vi har en BabyTravel Amsterdam vagn som vi inte hittar något regnskydd till.
    Är det någon som har en sådan vagn och har hittat en regnskydd som sitter bra? vad är de för regnskydd i sådana fall?
    Skulle helst vilja ha ett gensomskinligt regnskydd men vart kan man hitta ett sådant?

    Hoppas på att någon kan hjälpa mig! Skrattande

  • Svar på tråden Regnskydd till BabyTravel Amsterdam
  • PruttPottan
    CM81 skrev 2011-08-16 11:03:09 följande:
    Vi har en BabyTravel Amsterdam vagn som vi inte hittar något regnskydd till.
    Är det någon som har en sådan vagn och har hittat en regnskydd som sitter bra? vad är de för regnskydd i sådana fall?
    Skulle helst vilja ha ett gensomskinligt regnskydd men vart kan man hitta ett sådant?

    Hoppas på att någon kan hjälpa mig! Skrattande
    Jag köpte mitt till vår vagn på Babyproffsen. Nu är hela skitvagnen till salu. Men regnskyddet vi har är genomskinligt och kass då det immar igen.
    Låt den som kan stava skriva - Låt oss andra tala.
  • CM81

    Vi har modell 2011 och är väldigt nöjd med den, men de kan ju vara olika på olika årsmodeller...

    Någon annan som kan hjälpa mig?  

  • PruttPottan
    CM81 skrev 2011-08-16 19:28:09 följande:
    Vi har modell 2011 och är väldigt nöjd med den, men de kan ju vara olika på olika årsmodeller...

    Någon annan som kan hjälpa mig?  
    Självklart är det olika men ett regnskydd förändras inte så mycket. Vår är för övrigt en 2011 också!! Menade bara i all välmening att just det regnskyddet som hörde till vagnen inte är vidare bra.
    Jag gissar att underlagen är skiljer sig något där vi bor, vi bor på landet och vissa vägar gick inte att använda vagnen på. Nej, jag föredrar kvalité även om det bara är en extra nödfallsvagn.
    Låt den som kan stava skriva - Låt oss andra tala.
  • Marsflickan78

    Vi har en Amsterdam -11 och har Tullsas regnskydd till sittvagn. Vi har inte det genomskinliga regnskyddet utan det "täckta" så att säga och vi är supernöjda! Det har precis kommit ett nytt genomskinligt till Babyproffsens butiker och det såg rymligt och ut. Anledningen till att vi valde bort det är att på vintern blir det stelt och så finns det ingen väska/påse att förvara det i till skillnad från det vi har.

  • Anli01

    Hej!

    Ser att det är en väldigt gammal tråd, men gör ett försök med att väcka den till liv igen.

    Jag har ett regnskydd av klarplast till city mini gt. Efter några användningar så har det bildats en hinna på plasten som inte går att torka bort! Har provat en rad olika rengöringsmedel, men så fort plasten torkar ser det ut som det immat igen. Någon som varit med om samma och vet hur man får bort det? Eller måste nytt inköpas?

    Tack på förhand.

    /anneli

Svar på tråden Regnskydd till BabyTravel Amsterdam