• sthlmsbo

Letar efter riktig äkta vänskap! (sthlm)

Finns det fler som jag som letar efter "riktiga-varaktiga" vänner.

Som inte slutar skriva efter 2-3 mejl...som verkligen vill träffas...och som är ute efter den där äkta vänskapen?????
    Skriv isåfall!!

Jag är 35 år, sambo o har en son på 4,5 år, bor norr om Sthlm så det är bra om du oxå bor i Sthlm så att man verkligen kan träffas. 

• Svar på tråden Letar efter riktig äkta vänskap! (sthlm)
  • Shasti

Jag vill gärna ha fler nya vänner och jag har bara "riktiga" vänner, annars får det va´! Skämt åsido, det som kan vara lite svårt är om man "klickar" som vänner eller ej. Faktiskt tycker jag att det nästan kan vara lika svårt att hitta de där riktiga nära, långvariga vännerna som att hitta en partner. Men titta in på min presentationssida. Jag är 42 och har en 3-årig tjej.

• sthlmsbo

Jo, det är jättesvårt o hitta de där nära vännerna, håller helt med dig.
    Men det jag menade var mest att jag letar ef dem som verkligen är intresserade av att hitta nya vänner.
    Inte bara slutar mejla ef ett par mejl, utan faktiskt kan ge det en chans o träffas Irl. innan man blir bortsållad.

Vart i Sthlm bor ni?   

• Emsbli

Jag vill det med jag är dock 23 och min dotter är 3 år. Vill hitta vänner som man kan ha kontakt med och träffas då och då. annars kan det vara liksom.. Bor i haninge.
    Vill gärna ha vänner till min dotter också. :)

• kmp

Jag skulle också vilja ha fler, RIKTIGA vänner. Tappade bort en hel del när jag blev mamma eftersom de flesta av mina vänner skaffat barn mycket tidigare.
    Just nu känns det som om jag är den enda som måste passa dagistider, skaffa barnvakt, planera middagsmat etc, medans alla andra gör spontana saker hela tiden.
    Problemet är bara att få tiden att räcka till.....

Jag är 41 år, gift, bor på södermalm och har en dotter som fyller tre i oktober.

• Shasti

Men vad säger ni tjejer ska vi försöka få ihop en träff? Med/utan barn?

• Scruffy

TS och Ninhursag var bor ni då? Norr om Sthlm är lite vagt

Var jag bor ser ni i min presentation.

• Shasti

Jag bor i Bagis. Beroende på om man ska ses med eller utan barn kan man ju försöka hitta nåt trevligt ställe centralt. 

• sthlmsbo

Vad kul att fler ha hittat denna tråd!

Ninhursang: Tycker absolut att vi försöker få ihop en träff, kan väl börja med utan barn?  

Sruffy: Jag bor i Täby 

• svalan77

Jag är också intresserad av nya vänner! Bor i Farsta och har en son på 4 år och väntar en till i januari.

Svar på tråden Letar efter riktig äkta vänskap! (sthlm)