• Anonym (ytlig?)

Hjälp! Min kille är ful!

Jag har nyligen träffat en kille, som är helt fantastisk att vara med, som får mig att må så fruktansvärt bra, som jag verkligen har roligt ihop med. Och som trots sitt icke tilltalande utseende attraherat mig, just pga personligheten.

Men jag står inte ut med att titta på bilder av honom. Jag skäms över honom ute. Han är ful, rent ut sagt. Dessutom rätt så fula kläder.

Vad ska jag göra? Han är en helt perfekt pojkvän, snäll, omtänksam, gullig... utom utseendemässigt då. Kan man lära sig att leva med fulhet?

• Svar på tråden Hjälp! Min kille är ful!
  • Anonym

Gud så konstigt.
    Sätt på han lite najsa kläder eller låt honom vara den han är och nju över att du är lycklig.

• Border

Du kommer vänja dig vid hans utseende. Låt det ta lite tid bara. Det är ju inte värt att kasta bort en relation för att den ena är ful, eller hur? Du är ju lycklig med honom

• Karolinan01

Jag tycker att det snarare är synd om din pojkvän. Tänk att (ovetandets) leva med en människa som skäms över ens utseende. Lämna honom, för hans skull. Han förtjänar en bättre tillvaro än den du kan ge honom.

• Pacgirl

Hjälp honom med garderoben.....tycker du om honom så försvinner nog "fulheten"

Eller sätt en papperspåse över huvudet på honom..... :D

• Anonym (snygg som satan)

haha, jag känner igen det där...tyckte att min man var typ "den fulaste killen" jag haft, men älskade honom ändå...
    till sist så vande jag mig vid hans skavanker, jag gav honom en mer snobbig stil både till sätt och kläder och vips så blev han en väldigt attraktiv karl i de allra flesta kvinnors ögon, trots sin uppnäsa, långa kropp och sitt lite norrländsk-lappska utseende (eller vad man nu ska kalla det....)
    antingen så vänjer du dig vid hans utseende och hjälper honom att se så bra ut som möjligt, eller så fortsätter du att skämmas. Väljer du det sista alternativet så råder jag dig att aldrig skaffa barn med honom.....för tänk om barnen blir lika fula..! (ironi, men ändå...) 

• Anonym
    Karolinan01 skrev 2011-08-16 18:08:33 följande:
    Jag tycker att det snarare är synd om din pojkvän. Tänk att (ovetandets) leva med en människa som skäms över ens utseende. Lämna honom, för hans skull. Han förtjänar en bättre tillvaro än den du kan ge honom.
    Men vad bra då att du är så perfekt att du skulle kunna leva med....http://metrobloggen.se/metrobloggen/media/36646/funnypicturesbeautifuloldlady.jpg

Utan att bry dig om hur han/hon ser ut. 
  • Anonym (Milla)

Hjälp min kille är såå snygg!! Vad ska jag göra? jag tycker han är såå het att jag vill knulla honom hela tiden!

• MammaaL

fy vad jag skulle bli sårad över om min sambo tänkte som dig, gör slut med killen innan du förstör hans liv.

• MammaaL
    MammaaL skrev 2011-08-16 18:21:27 följande:
    fy vad jag skulle bli sårad över om min sambo tänkte som dig, gör slut med killen innan du förstör hans liv.
    mig*
  • Border
    Anonym (Milla) skrev 2011-08-16 18:19:43 följande:
    Hjälp min kille är såå snygg!! Vad ska jag göra? jag tycker han är såå het att jag vill knulla honom hela tiden!

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Svar på tråden Hjälp! Min kille är ful!