• Omorfia

Frisör i Södertälje som är bra på korta frisyrer?

Vill klippa håret kort vilket gör att marginalerna inte är så stora.. Vet att det finns många frisörer i Södertälje som har minst sagt bristfällig utbildning och bara klarar av "standardklippningar". Jag kan leva med dem när det bara gäller att toppa mitt långa hår, men inte när det ska klippas en riktig frisyr.

Nån som har kort hår, klipper sig i Södertälje och är nöjd med sin frisör?

• Svar på tråden Frisör i Södertälje som är bra på korta frisyrer?
  • Empiiis

Vet ingen i södertälje men min mamma har kort frisyr. Hon sa till mig att ohn aldrig varit riktigt nöjd med sin frusyr förens hon klippte sig i farsta. Det var en manlig frisör och han sa att det bästa han visste var att klippa kort.

Det blev jättefint och passade mammas ansiktsform och personlighet perfekt.

Så ifall du vill göra en lite resa kanske farsta vorde något.   

• TrailerTrash

Cut Point är duktiga..Tror hon heter Elisabeth eller nått sånt som klippte mig.Ligger på Mälargatan

• Omorfia
    TrailerTrash skrev 2011-08-17 16:57:40 följande:
    Cut Point är duktiga..Tror hon heter Elisabeth eller nått sånt som klippte mig.Ligger på Mälargatan
    Jag klippte mig hos en annan tjej på Cut Point (Maria) för något år sen och det var ingen höjdare. Jag skriver upp Elisabeth på min lista, tack
  • Omorfia
    Empiiis skrev 2011-08-17 16:53:09 följande:
    Vet ingen i södertälje men min mamma har kort frisyr. Hon sa till mig att ohn aldrig varit riktigt nöjd med sin frusyr förens hon klippte sig i farsta. Det var en manlig frisör och han sa att det bästa han visste var att klippa kort.

Det blev jättefint och passade mammas ansiktsform och personlighet perfekt.

Så ifall du vill göra en lite resa kanske farsta vorde något.   
    Näpp, vill inte behöva åka till Farsta när man bor i Sveriges mest frisörtäta stad Men tack ändå!
Svar på tråden Frisör i Södertälje som är bra på korta frisyrer?