• neleh

Hur ser era flytningar ut före mens??

Jag brukar ha tjocka vita flytningar dagarna innan mens. Nu rinner dom som vatten o ibland kommer vita långa slemtrådar... har bim imorgon vad jag tror iaf. Hur brukar era vara veckan innan mens? Färg utseende konsistens? Tacksam för svar

Eller hur har era sett ut före bim vid graviditet..? 

• Svar på tråden Hur ser era flytningar ut före mens??
  • Mamman76

Är på bim -6 idag, har massa tjocka, krämiga vita flytningar( ursäkta!!). Det blir helt vitt i de svarta trosorna. Jag hoppas på att det är ett symtom på tidig graviditet, just eftersom det är så mycket! Men stickan visade negativt imorse...

• neleh

japp nån äl är det inte, det hade jag för ca två veckor sen. är regelbunden. men dom påminner om såna flytningar, just därför e jag lite fundersam. dom har sett ut så här i 2,5 veckor nu..! 

mamman76: såna brukar jag ha innan mens, det e därför jag e så fundersam på varför dom rinner som vatten nu. 

• Mamman76

Många brukar ha såna innan mens vad jag förstått...men det kan väl vara gravsymtom också? Hoppas ju så mycketSolig

• Spartacus

ja, enligt min erfarenhet själv och utifrån det jag läst här på fl så är det helt enkelt så olika att det är ett svårt symptom att tyda... har hört att många får rejäla vattniga flytningar vid graviditet men minns inte att jag själv haft nåt sånt symptom och så kan det ju vara av flera andra anledningar också

hoppas på att det stämmer för dig!

• neleh

spartacus: nä jag minns inte heller hur mina såg ut då jag väntade min son.. frustrerande.. =) 

• silhuett

Mina flytningar brukar successivt minska inför mensen, och 2-3 dagar innan har jag nästan inga flytningar alls.

• Mamman76

Rikligt med tjocka flytningar är ett tecken på tidig graviditet läste jag på en sjukvårdssida
    Men HUR tidig graviditet undrar jag...bim -6 känns väldigt tidigtObestämd ??????????

Någon som varit gravid och haft så?

• neleh

mamman76: vi får hoppas att det är ett gravtecken =) här rinner det på. fortf ingen mens. men flytnngar som rinner o e tunna som vatten

• Mamman76
    neleh skrev 2011-08-18 17:41:01 följande:
    mamman76: vi får hoppas att det är ett gravtecken =) här rinner det på. fortf ingen mens. men flytnngar som rinner o e tunna som vatten
    japp!!!!! nästa test imorrn, bim -5!
Svar på tråden Hur ser era flytningar ut före mens??