• AW1987

Snuza Halo, Andningslarm? Vad tycker ni?

Hejj

Nu börjar det närma sej BF. Vi känner att det är dax att köpa andingslarm till bebben. Men vet inte riktigt vilket. Har läst lite om Snuza Halo.

Är det någon som har det? Vad tycker ni i så fall? Var köpte ni erat och vad kostade det?

Om ni har ett annat andingslarm, vad kostade det? Vad köpte ni det? Vad tycker ni om det?

Är väldigt tacksam för svar! Glad

• Svar på tråden Snuza Halo, Andningslarm? Vad tycker ni?
  • Philippa
    AW1987 skrev 2011-08-17 22:07:19 följande:
    Okej. DÅ lägger man dom plattorna under madrassen?
    Japp, och jag köpte två plattor så att det täckte hela spjälsängen när lillen började åla runt Jag använde andningslarmet hela tiden han låg i spjälsängen
  • Mantra

Funderar själv på en snuza halo, vill inte ha plattor då jag säkert kommer ha liten i sängen en del..

• Cornellia

Jag är oxå nyfiken, vi har köpt ett snuza halo, och det skulle vara toppen att höra erfarenheter.

BF 30/8 2011
  • Mantra

Tror dom är relativt nya eller? kanske därför få vet..

• Cornellia

Nu har vi hunnit använda vårt larm i cirka 10 dagar

Tycker att det fungerar alldeles ypperligt, i början fellarmade det ganska ofta, men det berodde på att naveln störde och det gick inte att sätta fast mitt på magen. Sen naveln trillat av så fellarmar det i princip aldrig.

Väldigt enkelt att använda och vår kille har det på nästan jämt, men så sover han nästan jämt oxå.

• JoWiAn

Någon som vet hur det funkar när barnet blivit lite större och rör sig?? Då kan de ju ligga på magen ibland.

William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • JoWiAn

Puffar.... Ingen?????

William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • Mantra

Ingen aning, jag bestämde mig för ett babysense II istället och det är JÄTTEBRA! fellarmar aldrig! Har en platta i vagnen och en platta i spjälsängen just nu, då hon ligger i vagnen och sover mkt på dagarna. Min kompis hade ett blöjlarm som fellarmade hela tiden då lillen började vifta med händerna och petade bort det, och i början för att det var svårt att placera, därför valde jag ett med plattor. När vi samsover så litar jag på min modersintuition istället.

Svar på tråden Snuza Halo, Andningslarm? Vad tycker ni?