jag lämnar snart min sambo för att mina barn är så jobbiga...
jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. har två barn, 2 och 4 år..
det fins inget som funkar här hemma.. den stora är så elak mot den lilla och det tjyvas, slåss, provoceras, gapas och gnälls något otroligt mycke!
jag tycker att vi har försökt med allt snart. jag blir galen.
vi har ingen som ställer upp så att vi ibland kan vara barnfria, förutom när det verkligen behövs då vi jobbar obekväma arbetstider båda två. vi hinner aldrig med varandra och barnen suger sån otrolig energi.
det är klart att barn ska få sin tid. givetvis. men jag är snart på vippen att lämna min sambo för att slippa mina barn ibland. det låter som en dröm att få vara barnfri var annan vecka.
jag är helt slut och tom på energi. allt går åt barnen.. det känns som att dom äter upp mej snart.. jag leker, pysslar med dom, allt så där som man gör. åker på utflykter och hittar på saker för att aktivera dom. men aldrig är det bra. 4-åringen är aldrig nöjd... verkligen aldrig..
får hon godis- får hon för lite
cyklar vi- så gör vi det för kort stund
det blir outhärdliga vansinnesutbrott och gnälligt til tusen när 4¨åringen sätter igång.
hjälp! vad ska ja göra... hur tusan får ni era förhållanden att hålla ihopp när barnen tar precis all tid??
på kvällen när de sover så orkar jag inte någonting, jag är helt färdig efter att ha utfört kvällsproceduren här hemma...
vet inte vart jag ska ta vägen. mår så dåligt av detta och känner mej verkligen urusel..