Aktiviteter i Halmstad
Hej!
Är precis nyinflyttad till Halmstad och föräldraledig, känner ingen här. Är det någon som har tips på lite trevliga aktiviteter? Min dotter är åtta månader.
Hej!
Är precis nyinflyttad till Halmstad och föräldraledig, känner ingen här. Är det någon som har tips på lite trevliga aktiviteter? Min dotter är åtta månader.
Har en son som blev 9 månader 1/9 :). Var bor du?
Nyinflyttad i Vallberga, Laholm, är från Skåne. 7 månaders bebis å känner inte speciellt många här.
Öppna förskolor kan ju va trevligt om man vill träffa andra i samma sits. Jag brukar gå på den i Vallås, men det finns en i Norrekatts park också. I den parken har du även Pippiparken, som är en lekplats och är väldigt populär.
Busfabriken vid Halmstad Arena, tror det är gratis för barn upp till 1år.
Stadsbondgården vid Fyllinge, strax bortanför Eurostop. Inte stort, men det är ju alltid kul att titta på djur...
Sagoängen (lekpark) på Galgberget, precis bakom sjukhuset, är väldigt populärt både bland föräldralediga och dagisbarn.
Babysim kan va roligt, men man kan ju gå och bada lite sporadiskt med.
Det är det jag kan komma på just nu, men allt beror ju på hur mycket tid och pengar man vill lägga ut på aktiviteterna.
Hej tjejer! :) vi är några runt Halmstad/Laholm som ses ibland och fikar m.m med barn- och mammor i lite olika åldrar :) vi har en grupp på Facebook, så leta upp Emelie Sävlind och lägg till mig som vän om ni är intresserade :)
Jag har skickat dig en förfrågan, Emelie :)
Jag har lagt till dig nu :)