• chantii

ska på vul imorgon,, nervöst

Okej,, imorgon ska jag på vul, jag gick in i vecka 7 idag,,tror jag!!?!?!?!? Gjorde ivf den 21nov,, och så går man tillbaka två veckor,, känns hel konstigt,,

Är det säkert att man ska hitta ett hjärtljud imorgon??? Vilken vecka bildas hjärtat???

Så nervös att jag mår illa,, och skakar,,fryser,, tänk om det är nå fel....HJÄLP!!

• Svar på tråden ska på vul imorgon,, nervöst
  • Jenka1

Lycka till i morgon. Har tyvärr ingen koll på när hjärtat bildas. Jag gjorde VUL i v 8 och då slog ett litet hjärta i räser fart.

• vilda bär

Hej, jag vet hur det känns, jag var bara i vecka 6+3 eller nåt ocj jag var nästan säker på att inget skulle synas MEn det gjorde det. Trots att embryot endast mätte 6,4 mm från topp till tå slog ett litet hjärta.
    Dock såg läkaren något mer i samma fostersäck, så vi ska tillbaka den 22 dec ( 2 veckor efter första VUL) och visst är jag nyfiken på vad han såg... Lycka till Kram

• Vårsolen

Hej! Var på vul 6+0 och då såg vi hjärtat slå
    Lycka till imorgon, ska själv på läkarbesök då och är nervös

• Fru Indosaurie

Jag ska också på vul imorgon, är i v7. (6+2) Är jättenervös och mår om möjligt ännu mer illa för det..

Lycka till imorgon!

• Yasmine

Jag förstår precis hur hur du känner ! Ska på vul på torsdag, då i v 7+1 och jag är super nervös. Det är det enda jag kan tänka på. Är så rädd att det inte ska finnas något där inne.
    Jätte rädd! Försöker att vara positiv, men det är svårt.
    Men vi får inte glömma att det föds en massa barn varje dag!!

Lycka till imorgon!

• Fragole

Hjärtat börjar slå med en kammare i slutet av v.5 (4+ ) och slår med båda kammrarna i v.7 (6+ ) å då ska det slå med ca.150 slag i min. (dubbelt så fort som hos en vuxen)

• chantii

Ååå lycka till alla,, hoppas det kommre gå bra,, men det klart det gör,,men usch va nervöst,, fryser och mår konstigt,,

Men är det säkert att jag ska se ett hjärta imorgon??? Kan det inte vara för tidigt?

Tycker det känns tidigt? Vi satt ju in två ägg för 4 veckor sedan???

• Fru Indosaurie

Ja alltså nu vet jag ingenting om ivf men om du är i v7 så ska det väl synas tror jag.
    Är det för tidigt så säger läkaren det och du får då komma tillbaks vid ett senare tillfälle.

Enligt fls kalender hade jag äl den 17/11 det är ju också 4 veckor sen..

Svar på tråden ska på vul imorgon,, nervöst