Är det så svårt att ha koll på barn så man måste använda sele på barn ????
Vet att jag kommer att få så många på hopp där av anonym.....
Men helt ärligt är det så svårt att ha kol på barn har själv ett barn och många vänner med ett antal barn och ingen av oss använder sele.... vill inte barnet hålla handen ja då är det vagnen som gäller och ja vist det blir lite skrik men det går snabbt över ... men har vi blivit så bekväma av oss att vi inte orkar med att barn skriker och har vi blivit så slöa på upp fostran ?????? bara undrar efter som många här på fl verkar använda sele vilket jag Aldrig skulle få för mig att använda på mitt barn h*n vet vad som gäller.... koppel har man på hund inte på barn min personliga åsikt ....
Någon mer än jag som anser att det e fel att använda sele när de går?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 19:49
de jag har frågat har svarat och jag har gått efter det och som jag har set så har de inte tagit illa upp för jag har verkligen ställt frågan på ett bra sätt och ursäktat mig innan jag ställt frågan .... jag pratar bätre än vad jag skriver ....låter konstigt men så e det .......nu e jag så trött på att försvara mig själv så nu ska jag gå och ta hand om min tös som just kom hem från en promenad med pappa .....