• tezzi88

vad kan va fel?

Hej.

Jag har alltid haft det lätt  att  bli gravid då jag när jag va 15  blev gravid  trots dagen efte  piller.  då  gjordes en abort.
    Mitt andra barn  blev jag gravid med när jag var  19  och även då när skydd samt minipiller användes . detta barn  födde jag då.

nu är det så att jag  känner mig redo att få ett nytt barn då jag har ett stabilt förhållande sedan över ett år tillbaka  och  vi skall  gifta oss nästa sommar så vi vill utöka vår lilla  familj lite.

jag har sedan  jag  fött mitt 2 barn haft i en  hormonspiral i dryga ett och ett halvt år men tog  ut denna då jag  kände att denna  gav mig smärta.
    Det är nu 7 månader sen drygt jag tog ut den men  ingenting händer iaf.
    min mens kom  igång tillbaka regelbundet i  slutet av  februari drygt.

Jag har mens regelbundet med en cykel på 25-30  dagar emellan ,  vi har nästan dagligen sex  fast inget händer.
    samt att sperman rinner snabbt ut igen.

min fråga är nu  hur kan jag  göra  för att  hjälpa en gravidtet på traven, ( hur skall ja  göra så jag kan snabbt bli gravid?) samt kan det vara något  fel på mig  ?? börjar känna mig lite orolig,
  • Svar på tråden vad kan va fel?
  • BVC Sköterskan

Hej!

Ledsen att du behövt vänta med återkoppling. Jag rekommenderar att du frågar barnmorskorna i forumet istället. De har rätt kompetens för dina frågor.

Mvh Christine

Svar på tråden vad kan va fel?