P-ring och sex...
Hur sitter p-ringen??
Känns den vid sex??
Min kille brukar komma åt livmodertappen ibland när vi har sex (han har stor snopp) så undrar om p-ring är ett problem om det brukar va så nu (använder p-piller nu).
Hur sitter p-ringen??
Känns den vid sex??
Min kille brukar komma åt livmodertappen ibland när vi har sex (han har stor snopp) så undrar om p-ring är ett problem om det brukar va så nu (använder p-piller nu).
Du sätter in p-ringen som när du sätter in en tampong.
En del killar känner den o en del känner den inte.
Dom som har känt den har inte haft ont av den.
Jag använder p-ring o skulle aldrig vilja byta ut det mot nåt annat.
Men eftersom han kommer så långt in under sex så känns det som om det borde kännas då :/
Funderar på p-ring elller p-plåster... kanske får bli plåster då.
Vad kostar p-ring förresten??
Tänkte mer om det gör ont för mig om han kommer åt??
Det tror jag inte att det kommer att göra. Min sambo har känt min nån gång men jag märker aldrig av den. Detta är det bästa p-medel av de jag har testat (p-piller, plåster o ringar).
Min make har oxå stor snopp, men han tycker inte att ringen stör honom fast han kommer åt den ibland! Är den lite på fel ställe så är det ju bara att knuffa undan den.... enkelt!
Och så kan man ju ta ut den en stund utan att det finns risk för graviditet om man tycker att den är alldeles ivägen!
Jag har inte behövt ha ut min under samlag... och har använt dem i ca 5 år!!!
Jag har haft min i drygt två år. Min sambo kände av den i början när den va "ny" så att säga men aldrig något som han blivit störd av.
Är helt klart det bästa och smidigaste preventivmedlet jag använt. Dock måste jag byta ut den nu pga biverkningarna vilket gör mig oerhört ledsen.
Men jag rekommenderar P-ring till alla mina vänner som ska byta/börja med preventivmedel. Bara det att den sitter i tre veckor i streck och man behöver inte oroa sig när man blir sjuk och kräks. Det är guld värt. SMS påminnelse är verkligen en toppen grej! För tre veckor är lång tid och ibland blandar min ihop när den sattes in...