enormt sur och krävande 1åring!
men lilla son fyller 1 nästa lördag, han har alltid varit ett litet charmtroll men nu i några månader så har han blivit mer och mer surig av sig. allt börja med att han var lika glad som vanligt men han gjorde ifrån sig väldigt höga skrik ljud. jag tänkte bara att han utforskar rösten. men nu har han blivit allt mer surig och skriker HELA tiden, han skriker så högt att det gör riktigt ont i öronen. jag måste vara med honom hela tiden(är jag inte hemma eller med så går det bra med pappa eller någon annan så han är bara mammig när jag finns i närheten). jag får inte ens gå på toa, och ligga i soffan två minuter är förbjudet! jag är gravid och har det lite jobbigt med även det så jag behöver lite ro. han är efter mig hela tiden jag har gråtit av stress några tillfällen. det största problemet är hans skrik ljud det gör så oerhört ont att vi inte vet vart vi ska ta vägen, tänkte om du hade något tips? eller mår våran lilla grabb dåligt? vi kan inte gå ut på resturang eller cafe så vi känner oss ganska instängda. vi sluta med det för 2 veckor sen då vi tyckte att det var nog eftersom det bara blir värre och värre. snälla hjälp oss!