Gravidträning i uppsala?
Hej,
Undrar om det finns någon som har tips på någon form av organiserad gravidträning i Uppsala, gympa yoga eller dyligt? Hittills har vanlig träning funkat men nu börjar det bli svårt att göra vissa av övningar (v20).
Hej,
Undrar om det finns någon som har tips på någon form av organiserad gravidträning i Uppsala, gympa yoga eller dyligt? Hittills har vanlig träning funkat men nu börjar det bli svårt att göra vissa av övningar (v20).
Jag ska börja på vattengympa: www.sv.se/sv/Hemsidesmallar/Avdelningar/uppsala/Sok/&avdelningid=22&arrid=12375
Har du hittat något?
Ja, men kanske det - Tack för tipset!
Nej jag har inte hittat något annat.. Jag ska inte gå på pass mer utan köra lite crosstraining på gymmet har jag tänkt.. Men i oktober kanske jag hänger på vattengympa då.. Lite dyrt kan jag tycka för bara 6ggr men det kanske det kan vara värt =)
Jag är också anmäld till vattengympan med start oktober. Det finns gravidyoga i stan också men köpte en dvd istället kör lite yoga hemma - funkar rätt bra än så länge. Simmar också någon kväll i veckan och sedan den vanliga cykelturen till och från jobbet (ca 1 mil).. Tror Friskis och Svettis har något pass? Eller om det var mamma/barn pass?