• Anonym (Inga S. Pruth)

    Sprutar det ur Fittan?

    ok...det var jag som startade den tidigare tråden om det sprutar ur kuken. Men hur är det med fittan då?

    Får du (eller din kvinna) fontänorgasmer? Är G-punktorgasm samma som fontänorgasm?

    Min fru får orgasm rätt lätt och oftast flera under ett knull. Men jag har aldrig lyckats ge henne en fontänorgasm. Jag har nog inte heller lyckats ge henne en ordentlig g-punktsorgasm tror jag dessvärre. Trots otaliga försök. Jag har läst instruktionsfilmer och läst manualen om hur man gör och var punkten skall finnas någonstans. Främre slidväggen ca 10 cm upp. Och gjort "kom hit tecken" med fingret mot området. Och  jag har gjort det när hon har varit riktigt kåt. Men icke. Däremot säger hon att när jag knullar henne och penetrerar så kommer min kuk åt en skön punkt i henne som får det att gå, men den är inte placerad där utan tydliden längs sidan. Va fan är det här?`Är hon felkonstruerad?

    Så...hur många av er får g-punktsorgasmer och hur många får sprutorgasmer (såvida det inte är samma sak). Jag är ju orolig att jag är en värdelös älskare för fan. 

  • Svar på tråden Sprutar det ur Fittan?
  • Vinxen

    Om hon skall få en fontän så måste hon oxå hjälpa till och liksom trycka utåt istället för att hålla inne orgasmen vilket typ alla gör. Och ja får man en fontän så sprutar det oftast eller rinner ordentligt iaf. Ni får öva på :)

  • DrJekyl

    Bjud in mig så ska jag visa dig hur du fixar en fontänis åt din fru 95% av dom jag provat på har fått det. Även dom som säger att "jag kan inte få" har fått det. Det är nog bara en som jag gått bet på.

  • Anonym (sprutt)

    Jag har börjat spruta på äldre dar. Jäklar i gatan vad det kan spruta i vissa ställningar. Det är skönt men ingen orgasmkänsla. Jag gör inget själv, bara möjligtvis vrider bäckenet så det verkligen blir på rätt ställe. Svårare när han försöker med fingrarna, det får han inte till (än).

  • pluppfamiljen

    Alla kan faktist inte få det... 


    Blivande 6 barns mamma
  • Lollo36

    Ja, jag skulle definitivt inte få det av att en främmande karl stod där och pillade. Så DrJekyl, nej tack.

    Och TS, nej, hon är inte felkonstruerad. Det är Gräfenberg och gubbarna som drar alla över en kam.


    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Anonym (Inga S. Pruth)
    Lollo36 skrev 2011-08-19 13:55:06 följande:
    Ja, jag skulle definitivt inte få det av att en främmande karl stod där och pillade. Så DrJekyl, nej tack.

    Och TS, nej, hon är inte felkonstruerad. Det är Gräfenberg och gubbarna som drar alla över en kam.
    tack för ditt inlägg. Kan du utveckla?
  • DrJekyl
    Lollo36 skrev 2011-08-19 13:55:06 följande:
    Ja, jag skulle definitivt inte få det av att en främmande karl stod där och pillade. Så DrJekyl, nej tack.

    Och TS, nej, hon är inte felkonstruerad. Det är Gräfenberg och gubbarna som drar alla över en kam.
    Vi kan ju hälsa på varandra först så behöver vi inte känna främmande inför varandra
  • Lollo36
    DrJekyl skrev 2011-08-19 16:17:11 följande:
    Vi kan ju hälsa på varandra först så behöver vi inte känna främmande inför varandra
    Mm, frestande, men nej tack.
    Anonym (Inga S. Pruth) skrev 2011-08-19 14:22:38 följande:
    tack för ditt inlägg. Kan du utveckla?
    Det som kallas G-punkten (uppkallad efter Gräfenberg) är ju något omtvistat exakt vad det är och var den sitter, du får liksom ingen karta som du kan följa för att hitta den på alla kvinnor. Läste en hel del om det för ett tag sedan, tror jag började på engelska Wiki och följde en del av länkarna.

    Om din fru säger att hennes "sköna punkt" sitter i sidan, så gör den väl det. Min sitter definitivt inte så långt in som 10 cm. Jag tycker du ska strunta i instruktionsfilmerna och lyssna på din fru i stället. Har hon bett om fontänorgasmer förresten?
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Anonym (Inga S. Pruth)
    Lollo36 skrev 2011-08-19 16:53:51 följande:
    Om din fru säger att hennes "sköna punkt" sitter i sidan, så gör den väl det. Min sitter definitivt inte så långt in som 10 cm. Jag tycker du ska strunta i instruktionsfilmerna och lyssna på din fru i stället. Har hon bett om fontänorgasmer förresten?
    Nej hon har inte bett om det. Men nu är det ju så att jag är man och jag har hört att det skallf innas något som heter fontänorgasm. Alltså måste jag upptäcka det. Ungefär som schangri-la. Eller den heliga gralen. Det är väl 99% män som söker efter dessa? Varför var ni tvungna att bestiga Mount Everest? Because it was there!

    Bara så enkelt. 
  • Lollo36

    Varför jag frågade var helt enkelt för att hennes syn på jakten efter den kan ha betydelse för om du någonsin hittar den .


    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Anonym (Inga S. Pruth)
    Lollo36 skrev 2011-08-19 18:39:30 följande:
    Varför jag frågade var helt enkelt för att hennes syn på jakten efter den kan ha betydelse för om du någonsin hittar den .
    jo...jag börjar förstå det. Och det känns inte optimalt 
  • Anonym (Sprutan)

    Jag hade legat med 3 killar innan jag träffade gubben. Jag trodde att jag haft orgasm men insåg att  det var fel, så min första orgasm fick jag vid 24 års ålder. Efter några år tillsammans så började jag få sprutorgasmer, och det får jag varje gång nu. Det tycker min gubbe inte är så kul, kladdigt och blött. Så det är inte bara positivt.

    Det man inte har vill man ha, men passa dig för vad du önskar.

    Lyssna på varandra och skäms inte för att fråga vad den andra tycker är skönt.

  • Jadu87

    Jag stimulerar min tjej ca 6-8 cm. Har ingen koll, men sitter inte djupt in iaf. G-punkten känns lite annorlunda uppåt och gör det samtidigt som tungan på klitoris. Hon kommer ordentligt, så jag känner hur de pulserar inne. Men aldrig fontänt, har alltid önskat ge min tjej det. Ska man stimulera någon annanstans då eller?

  • Lollo36
    Vinxen skrev 2011-08-19 13:24:02 följande:
    Om hon skall få en fontän så måste hon oxå hjälpa till och liksom trycka utåt istället för att hålla inne orgasmen vilket typ alla gör. Och ja får man en fontän så sprutar det oftast eller rinner ordentligt iaf. Ni får öva på :)
    Mm, jag höll på att få en (första) härom veckan, men i sista stund höll jag inne den. Delvis för att jag inte ville behöva joxa med sängkläder och madrass, delvis för att jag någonstans djupt inne fortfarande tror att det antagligen bara är kiss . (det var så det kändes i alla fall)
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Anonym

    Jag får fontänorgasm ibland, o kan lova att jag fullkonligt sprutade ner killen ansikte sist jag fick det. En härlig känsla:)

  • Anonym
    Anonym (Sprutan) skrev 2011-09-04 23:19:44 följande:
    Jag hade legat med 3 killar innan jag träffade gubben. Jag trodde att jag haft orgasm men insåg att  det var fel, så min första orgasm fick jag vid 24 års ålder. Efter några år tillsammans så började jag få sprutorgasmer, och det får jag varje gång nu. Det tycker min gubbe inte är så kul, kladdigt och blött. Så det är inte bara positivt.

    Det man inte har vill man ha, men passa dig för vad du önskar.

    Lyssna på varandra och skäms inte för att fråga vad den andra tycker är skönt.

    Haha men din gubbes sperma är väl inte så himla torr heller?? Dumt att klaga på dig när han kladdar ner minst lika mycket själv.
  • lejon 789
    Anonym (Sprutan) skrev 2011-09-04 23:19:44 följande:
    Jag hade legat med 3 killar innan jag träffade gubben. Jag trodde att jag haft orgasm men insåg att  det var fel, så min första orgasm fick jag vid 24 års ålder. Efter några år tillsammans så började jag få sprutorgasmer, och det får jag varje gång nu. Det tycker min gubbe inte är så kul, kladdigt och blött. Så det är inte bara positivt.

    Det man inte har vill man ha, men passa dig för vad du önskar.

    Lyssna på varandra och skäms inte för att fråga vad den andra tycker är skönt.
    Jag är så avundsjuk på din man. Om min fru sprutade när hon kommer skulle jag trycka min mun mot hennes fitta och slicka och dricka allt. Underbart skönt...
  • Anonym

    Min KK brukar massera g-punkten innan och sen när han väl kommer in i mig är han skapt perfekt för att gnida mot just den pukten ännu mer. Det brukar ge ofelbar fontän. Men jag tror att många kvinnor är rädda för hur det känns när man är på väg att komma i en fontän. Det kan nämligen kännas som om man ska kisa på sig och då gäller det att inte hålla emot den känslan utan att flyta med den. Går man på toa innan så kan man vara ganska säker på att det är en fontän och inte något annat.

Svar på tråden Sprutar det ur Fittan?