• maem111

ANG rfsu ägglossningstest!! *BILD*

har precis tagit ett ägglossningstest för jag tyckte jag kände lite molvärk så tänkte bara kolla.. hade ägglossning för 8 dagar sen.. fick ett riktigt starkt streck med testlagrets ÄL-test då.. nu är detta rfsu.. och det är ju inte jättesvagt ? teststrecket? vet att de ska vara lika starkt som kontrollstrecket.. men jättesvagt är de ju inte? fatta ingenting.. kan man vara gravid tros? har ingen aning om detta.. så därför skriver jag och frågar er andra istället! :) vad tycker ni om testet? ät teststrecket jättesvagt eller? tacksam för svar :)

• Svar på tråden ANG rfsu ägglossningstest!! *BILD*
  • Rainbow brite

Ja du ts varför tar du intet g-test istället?

Det gångerna jag varigt gravid så har mina ÄL-tester visat 2 streck innan g-testarna visade pos
    Så vi håller tummarna   

• maem111

Testade hos barnmorskan igår men det à neg.. :/ o de va bara 7 dagar efter ägglossning. Jag hoppas hoppas :)))

• Rainbow brite

Ja det är tidigt. Jag plussade svagt på ÄL+8 men då var det supersvagt så ge inte upp hoppet bra

• maem111

Okej! Ja man kan ju hoppas iaf :) se en dotter sen innan.. Född 2010 i december :) vill gärna ha ett syskon till henne som inte blir allt för gammalt ;) så dom kan ha nytta av varandra :D har tyngre bröst det är väl de enda symtomet jag har isf om jag nu är gravid ;p

• maem111

Lite fel stavning.. Jädra iphone ;) hoppas du förstod va ja skrev :p

• maem111

Tog ett till äl test nu men de visade typ ingenting :/ knappt man såg att de va ett streck.. Iofs så kissade jag ju för en timme sen.. Man kanske ska hålla sig längre??

• Tessan1980

Hmm ägglossningstest kan visa positivt innan mens.. Haft det så ett par ggr att äggloss.test har visat tok starkt ett par dagar innan mens.. Men hoppas ju att det är ngt annat =)

• maem111
    maem111 skrev 2011-08-19 13:33:33 följande:
    har precis tagit ett ägglossningstest för jag tyckte jag kände lite molvärk så tänkte bara kolla.. hade ägglossning för 8 dagar sen.. fick ett riktigt starkt streck med testlagrets ÄL-test då.. nu är detta rfsu.. och det är ju inte jättesvagt ? teststrecket? vet att de ska vara lika starkt som kontrollstrecket.. men jättesvagt är de ju inte? fatta ingenting.. kan man vara gravid tros? har ingen aning om detta.. så därför skriver jag och frågar er andra istället! :) vad tycker ni om testet? ät teststrecket jättesvagt eller? tacksam för svar :)

nu idag har jag tagit ännu ett ÄL test.. det e ff rätt så starkt men efter det jag gjorde igår fick jag ett helt blankt ägglossningstest.. och sen tog jag det här idag..

hade ägglossning för 8 dagar sen och fick jättestarkt streck med testlagret.. till och med stegring med några tester.. hmmm :/ tacksam om ngn skulle vilja kika på detta :P
  • Lullaby

Så kan mina se ut helt vanliga dagar, så för mig hade det varit döläge

• dixie81

Det där hade inte betytt något för mig heller. Självklart kan du vara gravid ändå, vänta några dagar o ta ett gravtest istället. Lycka till!

Svar på tråden ANG rfsu ägglossningstest!! *BILD*