• jovisst

Då kör vi igen med medial test

Denna gången vill jag gärna att ni inte är anonyma.

Skriv sådant ni undrar över så slipper jag lägga tid på sådant ni redan vet eller leta eftersaker som inte är borta.

En fråga per person till att börja med.

Jag kommer att ta mera tid på mig när jag svarar denna gången och jag kommer att hoppa över det jag inte kan se,för att gå tillbaka till dom frågorna senare.

Välkommer ä'r det med feedback så fort ni vet om svaret stämde eller inte.

Jag säger till när det räcker med frågor.

Ha tålamod!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-19 18:41
    Ser nu att många vill vara anonyma ändå,men jag svarar på dom inläggen sist eftersom dom kräver mer tid!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 21:02
    Inga mer frågor nu tack,dom frågor som ställs den 23/8 blir dom sista för denna gången.

• Svar på tråden Då kör vi igen med medial test
  • AngelandDevil

Kan du säga vilket datum vårt barn kommer födas på och vilket kön det har? BF är den 19 september och visst har vi sätt kön på UL men det är aldrig 100% säkert. Om du får fram något annat också får du gärna lägga till det i ditt svar. Ger med två bilder också om det kan hjälpa. Bilden på mig är från den v.33+0 och bilden på bebisen är från v.19+0.

Kramar!
  • maskros81

Har jag eller kommer jag träffa den Stora kärleken...När isf eller finns han redan i mitt liv?

• Eskiloliver

Oki, jag väntar barn som ska födas i år, när tror du att det blir?

Jag vet att tid är svårt att svara på så därför ställer jag även en alternativ fråga. Jag har vid en flytt för ett par månader sedan tappat bort ett foto, 30*40 cm i storlek med en bild på min äldste son i en vit skjorta. Fotot har en ram runt sig. Har letat överallt men vet ej vad den hamnat. Kanske kan du se den?

Lycka till och hoppas på svar! Glad

• Jagsajudet

Hej!

Vi försöker skaffa syskon till vår lilla pojke. Kan du se när vi blir gravida (om vi blir gravida) igen? Vore även kul om du kunde se kön på bebis..

Har du tid med ännu en fråga undrar jag om du ser nåt husköp för oss?

Tack!      

• Tulpania

Hej

Kommer min sambo att gå med på att skaffa ett barn till?? (vi har redan 2 stycken)
    & i så fall när?

mvh Linda

• jagärglad

Hej vi ska buda 1,8-1,9 miljoner på ett parhus som varit svår sålt. Kommer vi få det? :) sen hoppas jag inte det är något fel på det?! Tack för svar :)

• Ellaria

Hur gammal är min pappa?

Nej, jag är inte negativ, jag är realistisk.
  • Meddelande borttaget
  • Lindis1974

Kommer vi lyckas bli gravida denna gång? Har just gjort ett frysförsök. ( IvF )

Svar på tråden Då kör vi igen med medial test