Anonym (Emy) skrev 2011-08-23 14:29:25 följande:
Det har inte alls med hur stor eller liten man är som person, fett på kroppen "täpper inte till" hålet mellan benen på tjejer ;) eller tvärt om.
Det beror på hur ofta en tjej har sex. En kvinnas underliv anpassar sig till ex partnerns penis. beroende på hur lång tid det var när kvinnan hade sex senast, till du har sex med henne, avgör hur trång hon är.
Om en kvinna inte har sex på 2 år (heller inte använt sig av sexleksaker) så blir hennes underliv lika "litet" som när hon var oskuld.
Med andra ord, en kvinna som är trång har inte sex lika ofta (alt onanerar) som en kvinna som är mer uttöjd.
Sedan beror det också på om kvinnan gör knipövningar. Knipkulor är ett effektivt sätt att hålla "öppningen mer stängd"...
Det är ju faktist en muskel och "tränas" inte den så blir den inte lika stark som vilken annan muskel på kroppen som hellst.
Självklart är detta individuellt och det finns alltid undantag.
Jag är lessen killar, lika mycket som det inte stämmer gällande "stora händer=stor kuk" stämmer inte storleken på kvinnans kropp=storleken på underlivet =)
Fast det låter inte riktigt rätt. Jag har fött två barn, väntar mitt tredje och jag känner INGEN skillnad på hur jag var innan och hur det känns nu. Har svårt att tänka mig att en penis kan tänja ut en slida om inte ett barn gör det.
Onani stärker dessutom slidmuskulaturen, i alla fall om man får orgasmer.