• Anonym (galen?)

sex på jobbet....

Idag hade jag sex på jobbet, (det var tomt på folk) vi har varit lite fram o tillbaka (handlar endast om sex) under några månader (vi gjorde "slut" för en månads sen). Men i dag hände det igen...
    Jag hade fått några långa blickar under eftermiddagen, som jag mycket väl kände igen, betsämde mig för att stanna kvar på jobbet trots att jag slutat för att vänta in henne. När vi släckt och låst överallt kom hon emot mig och sedan var det bara att ge sig hän, behöver jag säga att hon är helt fantasktisk...

Nu efteråt undrar jag om det va så smart gjort? Det va hon som avslutade det vi hade...
    Visst det va ju inte bara hon som tog det hon ville ha, jag gjorde allt av fri vilja.... 

• Svar på tråden sex på jobbet....
  • Anonym (galen?)

Förstår piken, men jag är själv tjej och har ingen fruga (tyvärr, hade gärna haft henne) så jag tänkte mig snarare om jag gjort nåt dumt mot mig själv som inte kunde stå emot...

• elinos01
    Anonym (galen?) skrev 2011-08-19 22:56:42 följande:
    Förstår piken, men jag är själv tjej och har ingen fruga (tyvärr, hade gärna haft henne) så jag tänkte mig snarare om jag gjort nåt dumt mot mig själv som inte kunde stå emot...
    Njaä egentligen inte. Hon kunde ju tydligen inte heller stå emot.. Låt henne bara inte utnyttja dig. Dvs, att hon bara vill ha sex och sen inget mer, om du själv inte är på det stadiet. 
  • plutteluddelutt

Nä men då är väl det bara till att komma på vad det handlar om, låter ju lite som hon gärna vill ha en kk typ och det kan ju va riktigt bra om alla vet vad det handlar om. Äch jag tycker du ska knulla på för det låter ju som om du njuter av det.

Svar på tråden sex på jobbet....