• crax

vågar jag köpa en chicco liteway?

skall snart ut o resa med en 6-månaders o skall köpa en paraplysulky. har kollat runt lite o tycker att chicco liteway verkar bra.  bäst i test i råd & röns test MEN riktigt dåligt betyg hos testfaktas test. där vann graco u go - men den verkar inte lika smidig, går ej heller att sätta båge på. 

ni som har en liteway - är ni nöjda? har ni haft problem med framhjulen? 

några andra tips på sulkys som kan passa? 

• Svar på tråden vågar jag köpa en chicco liteway?
  • Höösten

Hej!
    Har en Chicco Liteway som vi har använt väldigt flititgt de senaste månaderna. Min son är 1 år men vi köpte den när han var ca 7 mån. Den fungerar jättebra tycker jag och har även sagt till flera att den är värd varenda krona! Har inte haft några problem med framhjulen, tvärtom så går det mycket bra. Har även gått med den på grus. Den är ju inte lika stabil som en "vanlig" vagn men har som sagt fungerat mycket bra.  

• silvermåne

Har en Chicco Lite Way och den är jättebra! Köpte den när vi skulle resa med sonen, då var han 9 månader. Den är perfekt - liten, smidig och flera lägen inkl fullt liggläge.

Nu använder vi den ibland när vi t.ex är på IKEA eller i köpcentrum osv.

Har aldrig haft problem med framhjulen, dom funkar kanon.

Den som är allas vän är ingens.
  • Planon

Personligen tycker jag det är skönt att kunna se, barnet och prata med det, trösta om det är ledset, se att det har det bra med täcke/sol/kläder etc och skulle skaffa en vagn där man kan ha barnet mot sig, eller har chicco lite way det? Lycka till

• Kakmonster

Älskar vår chicco liteway vi med. Köpte till resa då dottern var 13 mån. Är nu 18 mån och den används hela tiden. Har aldrig haft några problem med den. Rekommenderas!

• Ms Kanga

Vi har haft en liteway i 3 år. Det är en kanonvagn och vi har inte haft några problem med den trots flitig användning. Kan rekommenderas. Köp även bågen som barnet kan hålla sig i.

Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • lsg79

Kan bara instämma med de andra, är jättenöjd med vår Liteway. Fungerade utmärkt som komplement till vår andra vagn vid 6 månader - väger inte mycket, smidig att fälla ihop och har fullt liggläge.

• Agnes och Ville

Älskar vår Liteway och det gör även vår dotter!
    Köpte den inför vår Thailands resa så den har även gått på sand och fungerar hur bra som helst!
    Dottern är nu 3 år.

• mysifer

Vi är så nöjda med vår Liteway som vi köpte i våras. Den har använts flitigt under sommaren och även om den inte är lika stabil som en vanlig vagn på ojämnt underlag så är den ändå kanon. Dottern älskar den och sover gott när man fäller ryggen. Ett stort plus är hur lätt den är att resa med och fälla ihop och packa in i bilen. Går på ett kick! Kan varmt rekommendera den.

Blev mamma till underbara Alice 2010-06-20
Svar på tråden vågar jag köpa en chicco liteway?