• Anonym (krossad)

ofrivillig separation.

Jag och min sambo har varit tillsammans i 7 år. vi har en 6 månaders dotter tillsammans. Vi har haft en väldigt bra relation utan direkt större bråk. Det har vairit uppbrott 2 gånger tidigare på nån månad men har slutat med att han vill ha tillbaka mig, och eftersom jag har haft och har fortfarande samma känslor för honom och älskar han något enormt så har jag tagit tillbaka han. 
    För ca 1 månad sedan så har jag märkt ändrat beteende från hans sida, han är hellre borta å gör saker än är hemma med mig och vår dotter och sitter med datan eller telefonen i handen större delen av tiden. jag får ingen direkt hjälp med vårt barn. så för ca 2v sedan så frågade jag rakt ut vad det var som va fel och fick till svar att han inte hade samma känslor för mig längre. (samma anledning som dom 2 förra gångerna HAN gjorde slut) men att han inte hade bestämt sig hur han ville ha det.
    Jag bröt ihop totalt i flera dagar och vi pratade och jag frågade ut honom vad som kunde vara anledning till detta men han visste inte sa han. det bara va så, men tydligen hade han kännt såhär i någon månad, och tänkt och tänkt men ändå inte kommit fram till något.

så för några dagar sedan så frågade jag om han tänkt något mer på oss. och det hade han men inte bestämmt sig helt än. väntade en dag till å frågade igen, fick till svar att det måste nog bli det tråkiga valet. alltså att göra slut. 
    Detta är det absolut sista jag vill, jag älskar han något enormt å har fortfarande känslor för han.
    Nu vill han ha det såhär, och jag och vår dotter ska flytta från vårt hus till en lägenhet, men i nuläget finns det inga lägenheter och inflyttning är om ca 3 månader på allihop. 

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha ut av detta men jag vet inte vad jag ska göra? jag vill få det att funka, att han kan få tillbaka sina känslor för mig igen. jag har frågat om vi ska gå och prata med någon tillsammans men det vill han inte. 

Tack på förhand.

Svar på tråden ofrivillig separation.