Jag kan inte jobba...
Jag har tänkt mkt på det här, jag är i vecka 15, och har kräkt väldigt mkt, både på mitt arbete (där jag jobbar som kassörska) och spydde ner mig så jag fick gå hemma i två veckor, nu denna veckan kräktes jag nästan ett tiotal ggr under en dag och fick utskrivet tabletter som kunde hjälpa, tyvärr mår jag fortf. illa från dag till dag och har även kräkt fast tabletterna. Och nu är sjukskrivningen och även min sista semestervecka slut på måndag och jag fasar lite över hur detta ska gå? Har ngn annan ngt tips till mig om vad ni hade gjort? Enligt min chef kan jag ju ha med mig en påse i fickan om jag skulle behöva spy, då jag har flera meter till vår personaltoalett och kanske inte inte heller gå ifrån kassalinjen.. hon menar att vi får testa och ta en dag i taget. Jag är väldigt kluven till min situation? jag kan inte heller äta (flera ggr, små äta) eller vila.. då jag har två raster under dagen med tre timmar skillnad eller mer ibland.
Hjälp hade varit så underbart med hur jag borde göra. Härda ut eller prata med läkaren igen om andra tabletter?