• Anonym (Tjej)

Cloneboy VS Clone the Willy

Har någon gjort någon av dessa 2 "varelser"?

Jag läste att Cloneboy skulle bestå av ett bättre/lyxigare material så vilken av dessa 2 rekomenderas?

Hur känns den färdiga "produkten", mjuk med ändå hård på rätt sätt eller bara hård, onaturlig och oskön? 

Bättre eller sämre med vibrator? 

• Svar på tråden Cloneboy VS Clone the Willy
  • Anonym (dedu)

Clone a Willy är kul men luktar konstigt! Stark gummi lukt och den blir stenhård! Visst den är verkligen en kopia in till varje åder och rynka men inget är bra med den mer än att den är askul att göra! Inget sexigt med det, bara kul!
    Kan inte rekomendera den om karl har en modell större på snazen för här rymdes den på millimetern i behållaren.

• MrKudos
    Anonym (dedu) skrev 2011-08-21 03:16:22 följande:
    Kan inte rekomendera den om karl har en modell större på snazen för här rymdes den på millimetern i behållaren.
    Håller med, jag var tvungen att förlänga behållaren med tejp (silvertejp räddar allt) för att få plats med kuken.

Kul grej annars. 
  • Anonym (Tjej)

Då är jag kanske rätt ute. En cloneboy kanske kan bli mer än en "kul grej" Flört

• Någon annan

Väcker en gammal tråd. Har du TS eller någon annan provat cloneboy? Något att rekommendera eller varna för?

• Anonym (Tjej)

Jag skickade iväg en beställning på en cloneboy för evigheter sedan och han betalade den villigt. Sen har det varit sämre med tillverkningen. Den ligger fortfarande och väntar på att bli gjord så jag kan varken hylla eller varna i dagsläget. TYVÄRR!

• Nipus81
    Anonym (Tjej) skrev 2012-04-30 01:15:39 följande:
    Jag skickade iväg en beställning på en cloneboy för evigheter sedan och han betalade den villigt. Sen har det varit sämre med tillverkningen. Den ligger fortfarande och väntar på att bli gjord så jag kan varken hylla eller varna i dagsläget. TYVÄRR!

Då är det dax att skapa nu då tycker jag och dela med av resultatet här på FL. :)
  • Någon annan

Har för ett tag sedan provat att göra en cloneboy, så kanske dags att lämna rapport. En stor fördel med dessa (har ioförsig inte provat någon annan typ) är att man får med dubbel sats för att göra avgjutningen. Det behövdes för oss då första blev halvtaskig, svårt att få kuken centrerad i röret, speciellt då kuken är lite böjd. Både ollonet o en del av skaftet låg an mot röret (kändes inte förrän det stelnat), vilket nog hade lett till att silicongjutningsmassan hade runnit ut. För andra försöket så använda vi en flexslang i alu som låg o skräpade, typ som denna biltema.se/sv/Bil---MC/Bilreservdelar/Kylsystem--Ventilation/Slangar/Slangar-ovrigt/Bojlig-aluminiumslang-61352/ Var mycket lätt att få en bra form då, och att när gjutmassan stelnat så satt den fast bra i röret då det är räfflat. En annan liten anmärkning är att silicongjutmassan för att gjuta själva dildon var lite snålt tilltagen, räckte precis till min kuk. Värre om man har en av riktigt stor storlek. Och självklart är det bra att vara 2 vid tillverkningen, för att det är ju lite tidspress att få blandning i röret innan det stelnar och samtidigt hålla bra ribba. Och under gjuttiden så skadar det ju inte att få se en bra show för att behålla ribban, det tekniska runt gjutningen är ju inte så upphetsande.

Svar på tråden Cloneboy VS Clone the Willy