Någon som tränar på fitness 24 seven i malmö?
Funderar på att börja träna där, styrketräning.
Hur är det? Något som är störigt? Sunkigt? Bra?
Tack!
Funderar på att börja träna där, styrketräning.
Hur är det? Något som är störigt? Sunkigt? Bra?
Tack!
Har inte tränat i Malmö, men jag tränade på deras gym i Stockholmsområdet när jag bodde där. Det var superbra och väl prisvärt. Av de 4 olika gym i kedjan som jag brukade besöka (hade flera i närheten av både hem, jobb och skola) kändes ett lite instängt och sunkit och instängt, ganska taskig lokal, men de andra tre var superfräscha. Så mitt tips är att gå dit och kolla innan du bestämmer dig :)
Dom har ju typ tre fitness i malmö. Ett vet jag är bra iaf :)
Tränade också på 24 i hässleholm och kristianstad innan, jättebra gym för styrketräning med fria vikter!
Tack för respons! Jag ska dit och titta imorgon. Det är ju det klart mest prisvärda gymmet, 199 kr/mån och det ser ut som att dom har komplett utrustning. Sats kostar det dubbla varje månad.
På sats har du ju olika former av gruppträning och kurser som inte finns på Fitness24, men om du ändå bara vill träna ensam så finnas absolut allt du behöver. Jag uppskattade att de på nästan alla gym har ett särskilt tjejgym också. Det var skönare än jag trodde att kunna styrketräna utan alla spänniga grabbar.
Idag var första träningen på Fitness24seven på Slussen i Malmö. Väldigt fräscht gym, där man som tjej kan träna i ett avskiljt tjej-gym (jätteskönt) trevlig och hjälpsam personal. Känns kanonbra!