• Äldre 22 Aug 15:46
    3277 visningar
    37 svar
    37
    3277

    "Husdjur"???Varning för dem som har spndelfobi!

    Jag har inte spindelfobi i vanilga fall, men när jag skulle ner i tvättstugan i dag, satt detta rara lilla "husdjuret" i trappan, ca 8 cm i dm. Skrikandes Men jag skall lova att det knöööööööt sig i magen. Hur reagerar ni, om ni träffer en sådan????Skrikandes


  • Svar på tråden "Husdjur"???Varning för dem som har spndelfobi!
  • thomas­55
    Äldre 22 Aug 15:50
    #1

    Jag blir så förskräckt att jag stavar fel två gånger

  • Äldre 22 Aug 15:58
    #2

    En sån sprang framför mina fötter i torkrummet. Jag vågade mig inte in där på ett halvår. Ställde ingen tvätt där heller utan bar ner för varje maskin.

  • Snabel­drake
    Äldre 22 Aug 16:00
    #3

    Ser ut som våra källarspindlar typ

  • Äldre 22 Aug 16:03
    #4

    fy tusan, skulle ha packat in ungar å hundar i bilen å åkt bort tills sambon kommit hem..!!!!

  • idiblo­n
    Äldre 22 Aug 16:09
    #5

    Hittade två, en åt gången, två dagar i rad sittandes på exakt samma ställe över soffan i vardagsrummet förra veckan. När jag såg den första hoppade jag ur soffan och hyperventilerade och sa: "Jaha, är här en så är här en till nånstans!" (Fått någonstans ifrån att de alltid är par?) Sambon tog ut den. Nästa dag, på pricken på samma plats, jo minsann! En till! Jag får panik på dem! Huuuuuuuu. Sen skäms jag för att jag är helt oresonligt livrädd för dem.


    @}--'------
  • thomas­55
    Äldre 22 Aug 16:23
    #6

    Dom går fint in i damsugaren - och byt påse

  • Äldre 22 Aug 16:26
    #7

    Får in liknande, flera varje år, i huset under sensommar/höst. Har köpt en Bugbuster, perfekt för mig m spindelångest!

  • Äldre 22 Aug 16:30
    #8
    thomas55 skrev 2011-08-22 16:23:23 följande:
    Dom går fint in i damsugaren - och byt påse
    Åhhhja, det låter ju mysigt. Jag TRODDE inte att jag brydde mig om dem, men är de så stora. Man vet likssom inte var man har dem. Jo det finns fler i källaren, men de är mycket mindre.....

    (Det känns i magen ännu.)
  • Äldre 22 Aug 16:30
    #9

    Oh, fy f*n!

    Var bor ni alla som får in sådana där bestar inomhus? TystSpöke

  • Äldre 22 Aug 16:31
    #10

    20 min fr Sthlm C :)

Svar på tråden "Husdjur"???Varning för dem som har spndelfobi!