• Anonym

Sex med flera!

Var lite nyfiken på hur många som delar min och min sambos intresse för att bjuda in andra par och personer i våra sexlekar. Själva har vi b.la haft parsex flera gånger med andra likasinnade par. Vet dock att många inte våga leva ut sina fantasier om gruppsex och 3-kant, så vore intressant att se här hur många andra likasinnade människor som också tänder på samma sak eller om det finns andra som har åsikter om varför det är fel att bjuda in fler personer i sitt sexliv.

Även intressant att se om det är lika vanligt som jag tror att det är ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med flera!
  • DrJekyl

Haft det många många många ggr.. Kommer nog inte kunna leva ett liv utan det.

• Agapi

kan inte rösta. Har testat en gång(fler än 3 pers) och gör de gärna igen. med tre eller fler

• Anonym
    Agapi skrev 2011-08-22 16:33:14 följande:
    kan inte rösta. Har testat en gång(fler än 3 pers) och gör de gärna igen. med tre eller fler
    Samma här. Testat en gång och gör det gärna igen, men tilfället har helt enkelt inte dykt upp. Ge oss ett bättre alternativ!! ;)
  • Anonym
    Agapi skrev 2011-08-22 16:33:14 följande:

Hm kan inte rösta för att dit alternativ saknas då menar du? Jo blev väldigt många alternativ, men visst skulle haft med det testat en gång och gör gärna om det ;) Men visst inte alltid lätt att få till det ;) 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-22 16:35:03 följande:
    Samma här. Testat en gång och gör det gärna igen, men tilfället har helt enkelt inte dykt upp. Ge oss ett bättre alternativ!! ;)

Ni får rösta annat då istället ochj förklara här eller så får jag göra om omröstningen helt enkelt? :/
  • Anonym (tja)

Annat. Har testat, jag är kvinna och har varit med 2 män. Kul erfarenhet, men inget jag känner att jag måste göra regelbundet.

• NicKnejm

Jag och tjejen är väldigt sugna på trekant och gruppsex. Vi är än så länge blyga och osäkra kring hur komma till en sådan situation. Skall helst vara med sådana vi inte från början känner, vilket på sitt sätt känns (främst för tjejen) då svårt ge sig hän.

• Anonym
    NicKnejm skrev 2011-08-22 16:48:02 följande:
    Jag och tjejen är väldigt sugna på trekant och gruppsex. Vi är än så länge blyga och osäkra kring hur komma till en sådan situation. Skall helst vara med sådana vi inte från början känner, vilket på sitt sätt känns (främst för tjejen) då svårt ge sig hän.

Testa en sexkontaktsajt på nätet, finns många hyfsat bra, det är så vi har kommit i kontakt med de flesta vi haft sex med :)
  • Anonym
    NicKnejm skrev 2011-08-22 16:48:02 följande:
    Finns alltid par på sexkontaktsidorna som gärna träffas för middag eller dylikt några gånger först och tar det som det kommer. De otåligare verkar dock vara i klar majoritet ;) 
  • Garnax

Bästa som finns, haft både gruppsex och tre-kanter med både +man +kvinna.
    Föredrar +man, även om +kvinna också är trevligt.

If you correct your mind the rest of your life will fall into place - Lao Tzu
  • Carcasonne

Har varit med om sex med två tjejer, men det var inte lika häftigt som jag hade föreställt mig. Blev rörigt, vill kunna fokusera lite bättre. Hade varit skönare om de var bi, för då kunde man ha mer kul "ihop". Det skulle jag gärna vilja vara med om, men har dåligt med bi-tjejer runt omkring.

Gillade däremot att vara två killar med en tjej, det var riktigt upphetsande och skönt. Att tillsammans eller efter varandra göra det skönt för tjejen var härliga upplevelser. Är inte bi, så lite avstånd fick det allt vara, dock..

Att ta tjejen från olika håll samtidigt, eller att knulla henne i olika ställningar efter varandra var superskönt. Att tjejen kan släppa loss och verkligen kan njuta är ett måste, annars känns det sinte så kul... 

• Anonym
    Carcasonne skrev 2011-08-22 23:07:58 följande:
    Har varit med om sex med två tjejer, men det var inte lika häftigt som jag hade föreställt mig. Blev rörigt, vill kunna fokusera lite bättre. Hade varit skönare om de var bi, för då kunde man ha mer kul "ihop". Det skulle jag gärna vilja vara med om, men har dåligt med bi-tjejer runt omkring.

Gillade däremot att vara två killar med en tjej, det var riktigt upphetsande och skönt. Att tillsammans eller efter varandra göra det skönt för tjejen var härliga upplevelser. Är inte bi, så lite avstånd fick det allt vara, dock..

Att ta tjejen från olika håll samtidigt, eller att knulla henne i olika ställningar efter varandra var superskönt. Att tjejen kan släppa loss och verkligen kan njuta är ett måste, annars känns det sinte så kul... 

Håller helt och hållet med dig, att vara två killar på en tjej är ofta oväntat för de flesta killar, mer eggande än att vara med två tjejer :P
  • HäckHäxan

Fick bli annat d¨å

Jag har haft trekant med både män och kvinnor och sen travade jag iväg på swingersfest också, dock har jag gjort allt som singel och inte ihop med någon partner.

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Joppelina

Jag svarade: Tjej. Ja självklart, har haft gruppsex, 3-kant flera gånger

Mest i samband med en swingerklubb där jag är med som singel.

Men ska man ha sex på flera så ska man ha tänkt över det både en, två och tre gånger,,, MINST.
    Även som singel kan man hamna i kläm på svartsjuka.

Men öppensinnade, sexuella människor som vill njuta av sex på flera är underbart.

• Anonym

hade 3kant med min man och en av mina vänner för ca 1månad sen... blandade känslor...
    skit fulla var vi, har dock pratat om det länge...

• Anonym (Heidi)

Har provat på både det ena och det andra. Det mesta som nyfiken yngling och visst fanns det trevande tillfällen och mindre lyckade sammankomster men vid rätt tillfälle och med rätt människor så anser jag att "the more the merrier"

Idag har jag trekant tillsammans med min man och en extra man lite då och då. Där något vi båda vill tycker är kul och njuter av.

Att skratta och ha kul när man har sex på flera tror jag är väldigt viktigt. Känner man sig inte tillräckligt avslappnad och bekväm i sällskapet för det så tror ag att man ska passa sig för att ta in flera i leken.

• Anonym
    Anonym (Heidi) skrev 2011-08-25 11:04:15 följande:
    Har provat på både det ena och det andra. Det mesta som nyfiken yngling och visst fanns det trevande tillfällen och mindre lyckade sammankomster men vid rätt tillfälle och med rätt människor så anser jag att "the more the merrier"

Idag har jag trekant tillsammans med min man och en extra man lite då och då. Där något vi båda vill tycker är kul och njuter av.

Att skratta och ha kul när man har sex på flera tror jag är väldigt viktigt. Känner man sig inte tillräckligt avslappnad och bekväm i sällskapet för det så tror ag att man ska passa sig för att ta in flera i leken.

Precis, håller fullständigt med dig, allt handlar om kemi och att man kan ha kul med samtidigt, går ju inte bara ut på att knulla, utan spänningen som byggs upp under en tid och sen avslutas med mkt skratt coh njutning ;)

Tycker nog själv att 3-kant med en tjej och två killar är trevligast :) 
  • Mrs F

Jag valde det första alternativet. Det är fantastiskt att ha flera sköna kukar framför mig och framför allt i mig.

• Mr Espresso

Haft ett par trekanter och de har  varit riktigt bra! Gruppsex är väl inget jag gråter blod över att inte ha testat, men det kanske kommer att testas i framtiden!

Svar på tråden Sex med flera!