• bananasplitmedgrädde

ser ni kvinnor att man kollar på era bröst?

har otroligt lätt för att fastna i en tjejs urringning. även fast man försöker göra det snyggt så känns det som tjejen ser att man kollar endå. i bland har tjejen i fråga dragit koftan för och då har man skämmts som en hund :(

hur reagerar ni om ni märker att en kille kikar in  i er urringning ?

• Svar på tråden ser ni kvinnor att man kollar på era bröst?
  • Anonym

Ja det märker man. Försöker då dölja dem på nått sätt.

• MalinHöög

Ja det märks otroligt tydligt! Jag kan tycka det är ok om blicken trillar dit en kort stund, det gör jag även själv på andra kvinnor (oftast inte ens med flit) MEN män som står å stirrar ner på brösten får en att känna ett otroligt obehag och då försöker man dölja brösten på något vis! Dessutom är det något utav det mest irriterande som finns när man pratar med en man och han pratar tillbaka till brösten!!!!

• Lufsan

Ja det märks. Men jag skulle bara skratta lite.

En dag i sänder.
  • colanappen

haha ja det är klart det märks... mig gör det inte så mkt är rätt van då jag har ganska stora...
    dock kan man bli lite irriterad om man inte får ögonkontakt alls.

• 010306

Beror väll på hur odiskret dem tittar.. rå gloende känns ju lite väl ;P

• MalinHöög
    Hankii skrev 2011-08-23 11:43:33 följande:
    om man har en urringning så är det väl lite meningen att folk ska se boobisen?! varför har man annars det för? 
    Men är det verkligen samma sak som att man vill att folk ska stirra på brösten istället för ögonen?  Att man liksom inte blir mer än ett par vandrande bröst...??
  • bananasplitmedgrädde
    MalinHöög skrev 2011-08-23 11:48:39 följande:
    Men är det verkligen samma sak som att man vill att folk ska stirra på brösten istället för ögonen?  Att man liksom inte blir mer än ett par vandrande bröst...??
    försöker alltid ha ögon kontakt men när dom tittar bort kan man inte låta bli att titta en snabbis ;) käns bara som vissa tjejer tycker man är ett äckel som tittade ner i urringningen.
  • bananasplitmedgrädde
    Hankii skrev 2011-08-23 11:43:33 följande:
    om man har en urringning så är det väl lite meningen att folk ska se boobisen?! varför har man annars det för? 
    haha skön inställning ;)
  • Pleco

Det märks och huruvida jag bryr mig eller inte beror på vem som tittar och på vilket sätt.
    Att jag har urringat är inte på något sätt en inbjudan till allmän beskådning av mina bröst. På samma sätt som att jag gärna vill kunna bada i bikini på stranden utan att bli stirrad på.
    Sen spelar det oftast ingen roll om man har urringat eller inte, tittare tittar ändå.

Svar på tråden ser ni kvinnor att man kollar på era bröst?