Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Nipplee

Göra hemsida

Visste inte vart jag skulle lägga tråden. någon som vet hur man kan göra en hemsida enkelt? tänkte göra en där jag ska ha reklam och så för att tjäna lite pengar som affiliate.

• Svar på tråden Göra hemsida
  • Draken22

Dom flera webbhotell har enkla (cms) verktyg (som ingår) för att kunna göra en egen hemsida. Det är inte svårare än att skriva ett word dokument.

• Lycklig2012

Ja, men webbhotell är väl inte gratis? rätt dyrt va? skillnad mot att ha en domän och vilja göra något eget? Eller har jag fel där?

• Angels
    6barnsmamma skrev 2011-09-12 01:36:58 följande:
    Ja, men webbhotell är väl inte gratis? rätt dyrt va? skillnad mot att ha en domän och vilja göra något eget? Eller har jag fel där?
    Inte dyrt alls. One.com tar några kronor i månaden som lägst och då kan du antingen ladda upp en hemsida som du har på din dator eller skapa en med hjälp av deras mallar.

Kan man tänka sig en hemsida med reklam, så finns n.nu som också är lätt att göra egen hemsida i med hjälp av deras mallar och det är helt gratis (om man inte vill ha reklamfri sida för få får man betala för sig).
  • Lycklig2012

Funkar det att flytta en existerande domän dit? Känns liksom som att man förlorar på det?

• Angels

Menar du ditt domännamn? Det kostar 25:- att flytta till one.com.

6barnsmamma skrev 2011-09-12 18:06:57 följande:
    Funkar det att flytta en existerande domän dit? Känns liksom som att man förlorar på det?
  • Lycklig2012

Aha.. tack för svaret. Kanske man ska testa med nåt då.. Har bara massa domäner som ligger o skräpar på SEDO..

Svar på tråden Göra hemsida