• Anonym (en osäker tjej27)

Kär i en kille - Tips på hur jag ska få honom på fall !!

Hejsan.

det är så, att jag är kär i en kille, som bor i Västernorrland, (och jag själv bor i Småland).

Jag undrar hur jag kan få honom på fall?

Jag kan berätta den tidigare storyn, så vet du lite mer.

Jag och han träffades över nätet.
    Pratade ca. 2 - 3 veckor. innan vi bestämde oss för att träffas.. och sagt och gjort. så träffades vi.

Han frågade mig. om jag ville komma upp till honom. och jaa men självklart så ville jag ju det.

Så jag åkte upp till honom, i Västernorrland. och stannade där i 4 dagar. och efter 4 dagar, så (trodde jag) att jag kunde stanna längre. men hade missförstått han på något sätt där, så det blev inte så.

Men i alla fall. sen så hördes vi på telefon, efter det. och han, likaså jag visade intresse för att vi ville något mer.

Men sen efter 1-2 veckor, så jaa. då blev jag lite förpå, på honom. och jaa, det resulterade i aldeles för många samtal till honom, och sms. och jaa, han svarade inte på ett långt tag sen. När han sedan ringde, var han inte så glad. Han förklarade hur mycket jag ringt. och hur jobbigt han tyckte detta var. och vi bestämde att jag inte skulle ringa på hela veckan (från den dagen han ringde, och så hela veckan ut.. altså mån - mån ungefär.) och han förklarade också, att om jag ringde honom på hela den perioden, så var det helt kört. och jag förstod honom helt och klart. och har tänkt att jag inte ska ringa honom på hela 3 veckor. Inga sms, Inga samtal på hela den för mig "långa" perioden.

Men i alla fall. jag skulle vilja ha lite tips på hur jag kan göra ?? för att typ fånga hans hjärta igen?
    Jag tycker fortf väldigt mycket om honom.

Så snälla. kan du inte ge mig några såkallade "goda" råd?
    Hur/vad/när jag ska göra?

Och om 3 veckor, kan vara rimmligt att inte höra av sig på??

Vore tacksam för svar, då jag känner mig ganska så vilsen på detta område !!

ska tilläggas, att båda har adhd.

fast det är stor skillnad på oss ändån.

och sen medicenerar han, men inte jag.. inte (än) i alla fall.

Mvh

en osäker tjej27

Svar på tråden Kär i en kille - Tips på hur jag ska få honom på fall !!