• Anonym (P-piller.)

P-piller - Yaz...

Ngn med erfarenhet av p-pillret Yaz, är dem bra? Bieffekter!? Tacksam för svar! Har fått dessa utskrivna men vill gärna ha lite åsikter inann jag börjar stoppa i mig dem :)

• Svar på tråden P-piller - Yaz...
  • IsDimma

Fungerade bra på mig tills jag var tvungen att sluta av andra orsaker (min pappa fick blodproppar). Mindre mens också som ett plus och inga biverkningar alls. Helt tvärtom gentimot carazette, där jag fick i princip alla biverkningar som står i bipacksedeln plus en hel del som inte stod med också.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (P-piller.)
    IsDimma skrev 2011-08-23 20:00:34 följande:
    Fungerade bra på mig tills jag var tvungen att sluta av andra orsaker (min pappa fick blodproppar). Mindre mens också som ett plus och inga biverkningar alls. Helt tvärtom gentimot carazette, där jag fick i princip alla biverkningar som står i bipacksedeln plus en hel del som inte stod med också.
    Tack för ditt svar... fler med erfarenhet?
  • Anonym (Mig)

Jag fick migrän med synbortfall av dem och när jag tog upp det på jobbet visade det sig att flera hade haft samma biverkan! Konstigt.

• Anonym (yes to yaz)

Jag har också Yaz. De funkar bra, inga biverkningar på mig heller. (Min tid med Cerazette var spännande, jag kunde också bocka av alla biverkingar på listan).

Yaz ger de till folk som har problem med hyn av andra ppiller för att Yaz lugnar huden coh gör att man inte får acne. Däremot är det det dyraste pillret på marknaden... 

• saferide

Jag har ätit dem och tyckte de var jättebra! Har haft mycket problem med biverkningar av ppiller, graviditetssymptom och mått väldigt psykiskt dåligt av dem. Men Yaz hade jag inga biverkningar alls av, och mindre mens var ett stort plus för mig i varje fall :)

• Anonym (P-piller.)

Tack allesammans för att Ni tog Er tid att svara...

Svar på tråden P-piller - Yaz...