• Kevin och Englahs Mamma

Ondare ägglossning av Pergotime?

Jag har aldrig känt av min ÄL, men i fredags så hade jag galet ont i ljumskarna och som krampaktigt i magen. Tror ganska säkert att det var ÄL som jag väntat på efter min Pergotimekur.
    Men grejen är den att jag aldrig kännt av min ÄL förut. Är det någon mer som har haft onda ägglossningar av Pergotime?

• Svar på tråden Ondare ägglossning av Pergotime?
  • Tenley

Jag ska ha ÄL vilken dag som helst utav min pergotime kur, har än så länge inte kännt någonting, men jag brukar känna tydligt när jag har ÄL.

Du har inte gjort något VUL? Så du kan veta säkert.. 

• lovvan

Jag har aldrig i hela mitt liv känt av en ägglossning men har nu ätit tre kurer med pergotime och vetat precis när ägglossningen har ägt rum. Första kuren gjorde jag vul och då sa gynekologen att jag nog skulle på ägglossning på dag 16. Testade och testade men det visade inget. På dag 27 hade jag ont i magen, kanonont i bröstvårtorna och var på jättedåligt humör. Testade och visst var det positivt. Sen har jag fått äl på dag 21 och 30 och både gångerna har det varit samma visa. Behöver väl egentligen inga äl-test längreFlört!

• Kevin och Englahs Mamma

Då är jag säker på att det va min ÄL jag kände:) Hade verkligen sjuuukt ont och kunde knappt röra mej. Känns som hundra år till torsdag nu!:) Tack för svaret!

Svar på tråden Ondare ägglossning av Pergotime?