• ÖNadja

Ren Cambridge kur, får man dricka citronvatten?

Jag kör ren kur och min konsulent har sagt endast vatten, kaffe eller the utan socker och mjölk.

Jag har nu druckit tre glas citron vatten, mumma!! från cironkoncentrat, men jag började bli osäker, var det dumt? Får man dricka det under rena kuren?  

• Svar på tråden Ren Cambridge kur, får man dricka citronvatten?
  • villis

Hej!

Som jag minns det ska du inte dricka citron vatten, då det är kolhydrater i citron, så avstå gärna ifrån det under ren kur :)

• SoStylish

De få kolhydrater man får ur lite citron kan väl ändå inte påverka så mycket, eller?

• mammamoo

tror inte du har sabbat morgondagen för lite citronvatten.. men ör på utan istället.. man vänjer sej :)

fast jag drac lightdricka å allt möjligt när ja körde ren kur.. hehe.. å ja gick ner ändå.. så så farligt är de nog inte. men ja märkte ju hur suget efter det försvann med tiden.

http://mindekilon.blogg.se/

bilder från min viktresa.. dock gått upp en del igen :( så om 3 veckor ska ja köra igång igen.. phuu

• villis

jag vet inte om de påverkar så mkt, men är ju onödigt att chansa när man väl börjat ;) fast de beror ju på hur man sj känner, tror ju dock inte heller att det sabbat nåt, men i måttliga mängder kanske de är ok, vissa verkar ju kunna dricka light produkter utan problem medans andra inte kan, är väl olika :)

• ÖNadja

Det kan ju hända att det är väldigt individuellt. Hädanefter, inget annat än vatten!! Glad

Första dagen gick jag ner 0,5 kg

Andra dagen 1 kg

3 dagen 0,1 kg!!! Men det känns annorlunda idag, jag känner mej liksom tillfreds. Det känns att jag inte gått ner nåt, men jag känner som ett lugn i kroppen. Kanske jag börjat hamna i ketosen? visst är det från dag 4 allt känns lättare?       

• anansie

Min konsulent sa att man kan dricka lite vatten med citron i, även lite mineralvatten. 

• ÖNadja

Jag fick tag på min igår och hon sa också att det var okej, i måttliga mängder. Glad

Svar på tråden Ren Cambridge kur, får man dricka citronvatten?