• Anonym (kär tjej)

Hennes första

Hej!

Jag kom just på att rubriken till mitt inlägg antagligen låter som titeln på en sexnovell. Ursäktar i förväg om någon blir besviken! Flört

Long story short:
    Träffade en tjej för några månader på en fest, allt klickade direkt. Kvällen slutade med att hon kysste mig. Vi hördes av dagen efter, och på den vägen gick det. Jag är upp över öronen förälskad i henne, och hon verkar känna samma för mig.
    Förra veckan berättade hon i förbifarten att jag är hennes första tjej, och även den första tjej hon någonsin varit kär i. Hon har alltså levt som straight i 23 år. Jag känner mig ju förstås helt galet hedrad! Tänk att lilla jag får vara med och uppleva en så stor förändring i hennes liv! (Sen kan jag ju inte låta bli att undra om jag är flatornas superflata, den som kan få en straight tjej att falla som en fura med en enda blick...  Cool)

Och nu undrar jag egentligen, har ni fina FL:are liknande historier i bagaget? Jag vill gärna höra allt ni har att berätta! (Allt HBTQ-folk är ju självklart välkomna att svara, det här är inte bara en tjejtråd!)

• Svar på tråden Hennes första
  • Disan

Vet inte om detta är intressant för dig, men en gång när jag var på krogen såg jag en kille på andra sidan dansgolvet. Han spände blicken i mig och jag ryste till, det fanns verkligen ngt där, du vet så som det blir ibland... Jag hade redan pojkvän så jag ignorerade detta då jag inte är en sådan som sviker eller är otrogen, men lite senare kommer han fram till mig och ler stort. DÅ märker jag, samtidigt som jag ff känner dragning till personen, att det är en tjej!

Jag har aldrig någonsin varit med om liknande, haha, och aldrig heller efter det. (Det är många år sedan.) Hon sade hej och jag sade att jag har pojkvän och sedan var det inte mer med det.

Men ja, visst fan kan det ske "konstiga" saker! Haha! Hade jag varit singel kaaaanske jag hade pratat med henne, men det hade nog inte blivit mer än så.

• Anonym (kär tjej)
    Disan skrev 2011-08-24 07:34:41 följande:
    Vet inte om detta är intressant för dig, men en gång när jag var på krogen såg jag en kille på andra sidan dansgolvet. Han spände blicken i mig och jag ryste till, det fanns verkligen ngt där, du vet så som det blir ibland... Jag hade redan pojkvän så jag ignorerade detta då jag inte är en sådan som sviker eller är otrogen, men lite senare kommer han fram till mig och ler stort. DÅ märker jag, samtidigt som jag ff känner dragning till personen, att det är en tjej!

Jag har aldrig någonsin varit med om liknande, haha, och aldrig heller efter det. (Det är många år sedan.) Hon sade hej och jag sade att jag har pojkvän och sedan var det inte mer med det.

Men ja, visst fan kan det ske "konstiga" saker! Haha!  Hade jag varit singel kaaaanske jag hade pratat med henne, men det hade nog inte blivit mer än så.
    Jo då, klart intressant! Himla fint beskrivet, kan riktigt se det framför mig! Skrattande 
  • Disan
    Anonym (kär tjej) skrev 2011-08-24 07:40:59 följande:
    Jo då, klart intressant! Himla fint beskrivet, kan riktigt se det framför mig! Skrattande 
  • Anonym (kär tjej)

Puff puff!

Svar på tråden Hennes första