Hennes första
Hej!
Jag kom just på att rubriken till mitt inlägg antagligen låter som titeln på en sexnovell. Ursäktar i förväg om någon blir besviken!
Long story short:
Träffade en tjej för några månader på en fest, allt klickade direkt. Kvällen slutade med att hon kysste mig. Vi hördes av dagen efter, och på den vägen gick det. Jag är upp över öronen förälskad i henne, och hon verkar känna samma för mig.
Förra veckan berättade hon i förbifarten att jag är hennes första tjej, och även den första tjej hon någonsin varit kär i. Hon har alltså levt som straight i 23 år. Jag känner mig ju förstås helt galet hedrad! Tänk att lilla jag får vara med och uppleva en så stor förändring i hennes liv! (Sen kan jag ju inte låta bli att undra om jag är flatornas superflata, den som kan få en straight tjej att falla som en fura med en enda blick... )
Och nu undrar jag egentligen, har ni fina FL:are liknande historier i bagaget? Jag vill gärna höra allt ni har att berätta! (Allt HBTQ-folk är ju självklart välkomna att svara, det här är inte bara en tjejtråd!)