• Anonym (Ts)

Större tuttar med tuggummi

Läste tidningen Amelia idag och fick syn på en annons att man kan få större tuttar utan ingrepp.
    Va förstås tvungen att kolla upp detta.

Mycket riktigt så kan man få störra bröst genom att tugga tuggummi.
    Någon som provat nåt sånt här medel och fått resultat??

Har sett en del piller med och läste i metro häromveckan om bröstpiller.

• Svar på tråden Större tuttar med tuggummi
  • Lola Jämtland

Om det funkade skulle media förmodligen skriva stora rubriker om det....men jag har då inte sett nån sån.....

• lill linda 82

låter ungefär som det som va uppe på tapeten för nåt år sen, att man får canser av kaffe o chips.. tycker jag.

• Jessica24

Jisses, vilka stora bröst jag skulle haft då.
    Tuggar i stort sätt tuggummi (sockerfritt) varje dag.

/Jessica24

• Häxan Jia

Låter helt otroligt.... och jag har väldigt svårt att tro det.. men jag känner en kvinna från tailand, hon äter p-piller som kommer därifrån och hennse bröst har växt en hel del efter att hon började äta dom.... Så man vet ju aldrig

• Dinturiel

LOL detta måste alltså vara ett skæmt?

• Josephine

Vad händer när man slutar tugga tugummit då? Försvinner "storheten" då? Det står ju inte hur länge "det" håller.

• ICT

Inte har de någon butik heller, eller- kollade jag inte tillräckligt ordentligt?

• jenita
    tuggummi=stora tuttar! Ja jösses vad dom försöker smälla i oss massa skit!
  • Anonym (*S*)

ser framför mig nån tjej som provat tugga o en dag slutar hon o det säger pffffssssszz... osso var dom små igen..

• hobnob

Men Häxan Jia, du kan ju inte jämföra tuggummi med p-piller.
    Det är många som får lite större bröst av p-piller, det är ju hormonerna som gör det.

Att ett tuggummi skulle kunna ge större bröst, det kan man ju bara garva åt!!! Stackars de som går på det.

• April Mamma
    Undrar vad som händer om man drar i sig hela bruken med tuggumi..vaknar upp som Dolly P kanske
  • aleksa98

hehehe, ja jisses vad folk hittar på saker att sälja, hoppas att alla fattar att det är ett skämt

• Lola Jämtland

Men hörrni....om man nu skulle kunna få större bröst av detta tuggummi...betyder det då att man kan lägga av en rökare med nikotintuggummin?

• Fred

haha vilket tidigt april skämt...

dom tjänar säkert rätt bra pengar på naiva stackare.. så på det sättet funkar det ju..

• giz
    men hey om vi tjejer får större tuttar av att tugga tuggummi får killarna större snopp då om dom tuggar det?
    eller tänk om killen råkar ta dom tuggummina å wolla så har man en kille med d-kupa
    *tänker i bilder å asg*
Svar på tråden Större tuttar med tuggummi