• Anonym (????)

Suger verkligen alla kvinnor tills mannen kommer?

Min man hävdar bestämt att alla män får avsugningar där mannen får spruta i munnen. Stämmer det verkligen att alla kvinnor suger sina män tills det går för dem? För oss är oralsex en del av förspelet och skulle han komma i min mun då så är ju allt slut? Har han en gång kommit så blir det inget mer sex den dagen. Eller jo, möjligtvis på kvällen om vi haft sex på morgonen men det finns det ju aldrig möjlighet till.

Sedan vore det en klar överdrft att säga att jag var förtjust i sperma. 

*nyfiken*

• Svar på tråden Suger verkligen alla kvinnor tills mannen kommer?
  • thomas55

Jo alla kvinnor utom du gör så

• Anonym (aldrig)

Nej, verkligen...aldrig!! Typ det äckligaste jag vet....

• Anonym (...)

Absolut inte! Nån gång inemellan bara, typ nån gång i månaden.

• Anonym (inte)

Nej, det skulle jag aldrig göra utan han får komma någon annanstans. 

• Anonym

Det är väl självklart att alla inte gör likadant?

Och nej! Det behöver inte vara slut för att mannen har sprutat.

• RebornEve

Men sexet behöver ju inte vara slut, han kan väl tillfredställa dig efteråt på andra sätt än med kuken. Eller så suger du av honom som avslutning på sexakten

• Anonym (567)

Ibland gör jag det som en del av förspelet och ibland gör jag det tills han kommer. Men aldrig att han får spruta i munnen, det har jag aldrig gillat och kommer troligtvis aldrig att göra heller.

• Anonym (jag)

ibland har vi inte samlag utan vi tillfredsställer varann med händer/mun och då suger jag tills det går, fast jag tar alltid ut den ur munnen sekunden innan det går så får han spruta på sin egen mage, jag får kräkningar om jag får det i munnen.

• Anonym

Alltså - en avsugning är ju vad det låter som - man suger mannen tills han kommer - det är för mig en enskild händelse och har ingenting med ett samlag att göra. En avsugning kan han få när jag inte har lust för sex eller om jag tex har mens eller jag bara är sugen ändå på att ge honom en ....

Vill vi ha oralsex innan ett samlag så suger jag ju bara som ett förspel helt enkelt.

Så ja - vid en fullbordad avsugning så suger jag tills han sprutar i min mun.

Övrig oralsex används som förspel eller som avslutning om inte jag har kommit än efter ett samlag.

Svar på tråden Suger verkligen alla kvinnor tills mannen kommer?