Tidelag i Fåret Shaun?
Alltså hör jag helt fel eller sjunger dom nått om tidelag i introt till fåret shaun? Har lagt märke till det 2 ggr när jag sett med sonen.
Om jag har helt fel (vilket jag tror) så kan nån vänlig själ skriva texten :)
Alltså hör jag helt fel eller sjunger dom nått om tidelag i introt till fåret shaun? Har lagt märke till det 2 ggr när jag sett med sonen.
Om jag har helt fel (vilket jag tror) så kan nån vänlig själ skriva texten :)
Du får nog fundera om vad Siegmund Freud skulle säga om dig när du har sådana funderingar kring fåret Shaun...
Googla!
Shaun the Sheep Lyrics
He’s Shaun the sheep He’s Shaun the sheep He even mucks about with those who cannot bleat
Keep it in mind, He’s one of a kind Oh...Life’s a treat with Shaun the Sheep
He’s Shaun the sheep He’s Shaun the sheep He doesn’t miss a trick or ever lose a beat
Perhaps one day, You’ll find a way To...Come and meet with Shaun the sheep Oh...Come and bleat with Shaun the Sheep!
Hahaha va? Vad är det du tror att du hör? Funderar febrilt på vad det är de sjunger...
mitt ideal, helt fenomenal?
OCh på svenska:
Åh fåret Shaun, Åh fåret Shaun, när det ska lajas är det ingen som kan klå´n!
Mitt ideal, så fenomenal! Jaaa’, mår så bra med fåret Shaun!
Oh fåret Shaun, oh fåret Shaun, man bara undrar vad han får allting ifrån?
Du får va me’, kom hit säg bäää! Ååh... ha det skoj med fåret Shaun Ååh.. vilken ploj me fåret Shaun!
He’s Shaun the sheep He’s Shaun the sheep He even mucks about with those who cannot bleat
Keep it in mind, He’s one of a kind Oh...Life’s a treat with Shaun the Sheep
He’s Shaun the sheep He’s Shaun the sheep He doesn’t miss a trick or ever lose a beat
Perhaps one day, You’ll find a way To...Come and meet with Shaun the sheep Oh...Come and bleat with Shaun the Sheep!
*sjunger ur huvet*
åh fåret shaun åh fåret shaun
man bara undrar var han får allting ifrån
hans ideal är fenomenal
han är så ??? vår fåret shaun
Vet inte om de e så men så sjunger jag :P
Åh fåret Shaun,
Åh fåret Shaun, när det ska lajas är det ingen som kan klå´n!
Mitt ideal, så fenomenal! Jaaa’, mår så bra med fåret Shaun!
Oh fåret Shaun, oh fåret Shaun, man bara undrar vad han får allting ifrån?
Du får va me’, kom hit säg bäää!
Ååh... ha det skoj med fåret Shaun
Ååh.. vilken ploj me fåret Shaun!
I "doktor Snuggles"-introt tror jag att dom sjunger "Doktor Snuggles tänder på mänskor och djur" i en rad.... Jag kan iallafall inte höra vad det skulle vara annars.... ;) Måste googla...
Jag tycker det låter nått såhär. åh ideal, åh tidelag. åh mår så bra av fåret shaun..?