• poune

har någan provat nupo shake viktmiskningprogam????

hej

jag ville börja med nupo undrar om  någon har erfarenhet om det `?????

• Svar på tråden har någan provat nupo shake viktmiskningprogam????
  • Sara Sundberg

Slanka viktminskning är mycket bättre och där är det bara 3 påsar per dag istället för 6 påsar som nupo har och framför allt MYCKET godare smaker ( testade Nupo innan jag hittade Slanka och kommer aldrig gå tillbaka ) ..

Jag köper Slanka från Nails:

nailsbodybeauty.se/slanka-171/

Jag kan verkligen rekommendera Slanka och Nails, mycket trevlig tjej att prata med och snabba leveranser..Skrattande
    Sedan kan man bara köpa en påse av varje ( det gjorde jag ) första gången så man har möjlighet att smaka var det är man tycker om innan man köper mer..  

• Lottis Pottis

*puffar* tråden lite..

Ingen annan som provat Nupo? Är oxå ointresserad av att höra :)

Leksing tills ja dör !
  • joosefinea

Jag har använt NUPO.
    Smakar sådär, kanske lite bättre än nutrilett men gott är det inte.
    Men du går ner i vikt.

Varvade Nupo och Nutilett (lika många kcal) i tre veckor och gick ner 9 kg.

Vet inte vad du vill veta haha men rekomenderar iallafall att köpa bars för bara shakes tycker jag är tufft.

Kan du tänka dig lite mer kalorimässigt så tycker jag annars du skall köra på Noka.. Smakar MYCKET bättre. Fraktfri webshop ->     http://www.scandinavianhb.se/?pg=100977112&cat=12      

• Michael Nielson
    Jag köpte förra månaden min Nupo från med24.se och fann det fungerar riktigt bra för mig. Har bara ätit Nupo i nästan en månad nu och väger nu 7 kg mindre. Fick lite ont i magen den första veckan.
Svar på tråden har någan provat nupo shake viktmiskningprogam????