• Bruden1

Ni som använder Brios fleeceåkpåse!!

Jag köpte en ny vagn till min dotter och så en vinteråkpåse
    brios nya 05, men fleece på insidan.

Jag tycker det är sååå svårt med kläder när man är ute med bebisarna.

Vad ska jag ha på lillan för kläder när hon ligger i den påsen å det är "vinter" ute,
    runt plus -minus 5 grader???

Vill inte klä henne för varmt, livrädd för PSD!! samtidigt som jag inte vill att hon ska frysa så klart.

Hjälp mig!

• Svar på tråden Ni som använder Brios fleeceåkpåse!!
  • Lindisgbg

Jag använder den till min son, snart 4 månader. Jag brukar ha på honom långärmad body, byxor, tröja över, raggsockar, fleeceoverall och mössa. Bor i Göteborg så det blir oftast inte så jättekallt här.

• Micaela

Vi hade visserligen ingen brio Fleece-åkpåse förra vintern utan en gammal 80-tals i manchester och fårskinn inuti. Nova hade vanliga kläder och fleeceoverall under bara, det räckte bra.
    Nu har vi en åkpåse med fleece i sittvagnen och då har hon bara jacka och ingenting över byxorna, hon håller sig varm ändå. Fast nu är hon ett år.

• S vali s

Vi har en brio fleece påse och jag har långärmadbody, byxor, raggisar, en stickad tröja o mössa, ibland byter jag ut den stickade tröjan mot en fleecoverall. Bor i stockholmsområdet så än så länge har vi inte haft mer än -10 - då tog jag en extra filt med mig ut för att kunna stoppa om Linn ifall hon skulle bli kall men hon var hur varm o go som helst när vi kom in

• Salsan

Isabelle är 6.5 månad och hon brukar ha byxor, långärmad body, fleecejacka, mössa och vantar när hon sitter i sin åkpåse.

Svar på tråden Ni som använder Brios fleeceåkpåse!!