• Anonym (anonym)

Kläder i stora storlekar

Ni som behöver köpa kläder i stora storlekar. Var handlar ni? Köper ni på postorder? Vilka isåfall? Jag har svårt att hitta kläder i stora storlekar som inte är stormönstrade och ser ut som städrockar. Jag vill också kunna köpa snygga kläder ändå att de ska vara i stor storlek. Särskilt om man ser ut  som man är i 9:e månaden ständigt.

• Svar på tråden Kläder i stora storlekar
  • Anonym

KappAhl har mycket snyggt i stora storlekar, även Cellbes.

• Anonym (Wildrat)

Min stor mamma hittar snygga kläder på Ellos, Lindex, Kapp Ahl och HM. HMs är lite tråkiga just nu, mycket grått, svart och vitt men Lindex hade iaf snygga sommarkläder. Har inte sett höstkollektionen ännu.

• Wynn88

Vad menar du med "stora storlekar"? Stl 48? 60?

Många större butikskedjor, brukar ju ha snygga kollektioner i alla fall upp till stl 54 / 56. Behöver man ännu större, finns det på Internet (SKA finnas). 

• Anonym (gift)

Jag vet inte din ålder...men jag är 40år och handlar mina kläder från Cellbes eller Kappahl....de har mycket fina kläder för överviktiga.

• PrincessOfIce

Undrar samma sak.. Blir väldigt nedstämd av att gå in i en klädaffär pga alla tantiga stormönstrade och oformliga tält.. :(

Dock kan jag varmt rekommendera Kappahls Byxor Magic.. De är supersköna och sitter snyggt även om man råkar ha ett X antal överflödeskilon.. 

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • MrsPA

En affär som jag bara älskar är Zizzi som säljer lika snygga kläder till oss storvuxna som till alla andra :D Är dock ganska dyrt. Ellos säljer deras kläder också.

• Tjockis74

Gilar också Zizzi. Ellos säljer som tidigare nämt en del av deras kläder om butik saknas i din stad. Finns dock flertal webbutiker som säljer med snyggare utbud tycker jag. Hos www.mabelle.nu har de en del plagg som jag inte hittat på Ellos.

• Panda87

Jag har hittat lite kläder på www.bechic.se. De har butiker på några ställen i Sverige och Personalen är helt underbara. Jag går till deras butik i Norrköping.

De är dyra men passa på att handla jeans och sånt på rea så går det ann.

• Cinza

Har köpt ganska mycket på zizzi och även från en sida som heter Stor och fin.

Svar på tråden Kläder i stora storlekar