• Anonym (missme)

När maken har gått och lagt sig onanerar jag framför porr på datorn.

Min make är en sån typ som inte vill ha sex så jätte ofta. i veckorna när han jobbar blir det ingenting, däremot på helgen. Så vi har sex kanske 1 ggr/vecka, ibland längre mellan gångerna. Detta gör mig egentligen inte så mycket även om det ibland kunde vara kul att göra det lite oftare.
    Så i veckorna när han går och lägger sig tidigare än mig sitter jag framför datorn och kollar på gratis porrklipp och onanerar så att jag kommer. Maken vet ingenting. Denna lilla stund är helig för mig och inget jag vill byta bort. Sen jag har börjat med detta har jag börjat att ta för mig mer i sängen och de få gånger jag och maken har sex är mycket bättre nu.

Är det fler tjejer som gör såhär eller är det mer ett manligt fenomen?
    Ska tilläggas att jag är 30+ och har 2 småbarn.

• Svar på tråden När maken har gått och lagt sig onanerar jag framför porr på datorn.
  • KlasStures mamma

Så har jag oxå gjort. När gubben inte var hemma (han jobbade natt) passade jag på att njuta på egen hand. Inget konstigt med det tycker jag. Om det dessutom gör ert sexliv tillsammans bättre är det ju bara bra

• Anonym (kåt)

Åh ja! Jag har mycket högre sexlust än maken så jag onanerar varje dag och kollar ofta på porr. Underbart att ha ett eget sexliv som bara jag bestämmer över. 

• Anonym

Är ni inte rädda att killen skall höra surret från rabbiten/dildon, eller använder ni bara händerna?

• KlasStures mamma

Man behöver inte ha något uppkört i fittan för att ha det skönt som kvinna....

• giftfri

Cam:a är inget för mig, jag skulle bara bli frustrerad över att inte få ha sex på riktigt med kvinnan.., skulle kanske va kul nån gång med en kvinna jag känner, en som jag vet att jag kan få uppleva livesex med senare..

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym (28 och gravid)

Sen jag blev gravid så är jag helt galet kåt, och min man är som din, inte särskilt intresserad av sex, månen måste stå rätt typ :) 
    Så jag kollar på porr och onanerar så fort jag får chanse, typ varje dag. Får grymma fontänorgasmer som jag aldrig får med honom...  

• Janice01
    KlasStures mamma skrev 2011-08-25 14:15:29 följande:
    Man behöver inte ha något uppkört i fittan för att ha det skönt som kvinna....
    Nej, men surr på klittan ör överlägset skönare än händerna!
  • KlasStures mamma
    Janice01 skrev 2011-08-25 14:36:21 följande:
    Nja det vet i tusan...
  • giftfri
    Janice01 skrev 2011-08-25 14:36:21 följande:
    Skaffa en Je Joue dildo/stav så blir det mycket surr men ljudlöst, det är stavarnas Rolls Royce, å min fru skulle nog nästan döda om nån snodde hennes Je Joue G-Ki 
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Garnax

Tycker det låter härligt, onani och porr ska inte underskattas som mänsklig förnöjelse :)

Vad för slags porr föredrar du?
    Själv är jag en allätare, i perioder ser jag på olika slags porr

Utbudet är ju enormt, och man vill ju inte snöa in, variation är alltid bra :)

If you correct your mind the rest of your life will fall into place - Lao Tzu
  • Anonym (Danne)

Varför skulle detta vara något typiskt manligt, tjejer onanera nog minst lika mkt som vi män, bara att det inte är lika acceptabelt att prata om det ännu, men har gått åt rätt håll de senaste årtiondet iallfall :) Onanera på bara, det gör bara sexlivet och ditt sex med din partner ännu bättre ;)

• Anonym
    Anonym (missme) skrev 2011-08-25 11:45:21 följande:
    Sen jag har börjat med detta har jag börjat att ta för mig mer i sängen och de få gånger jag och maken har sex är mycket bättre nu.
    Vad är det som har förändrats/utvecklats i ditt (ert) sexliv...?  *nyfiken*  Glad
  • Anonym (missme)
    Garnax skrev 2011-08-25 15:41:36 följande:
    Tycker det låter härligt, onani och porr ska inte underskattas som mänsklig förnöjelse :)

Vad för slags porr föredrar du?
    Själv är jag en allätare, i perioder ser jag på olika slags porr

Utbudet är ju enormt, och man vill ju inte snöa in, variation är alltid bra :)
    Jag har en förkärlek för amatörfilmer, för det sexet ser mer naturligt ut. Jag älskar att se när en tjej faktiskt får orgasm på riktigt. så när jag sitter o pillar på mig själv sitter jag oftast och tittar på en tjej som onanerar och får orgasm. Är lite småtänd på tjejer faktiskt men har aldrig prövat det irl.
  • Anonym (missme)
    Anonym skrev 2011-08-25 16:01:30 följande:
    Vad är det som har förändrats/utvecklats i ditt (ert) sexliv...?  *nyfiken*  Glad
    Jag tar för mig mer och instruerar honom mer hur han ska göra. Dessutom KRÄVER jag en orgasm nu! Sker det inte under själva samlaget ser jag till att få det efteråt i alla fall!
  • Anonym (missme)
    Anonym skrev 2011-08-25 14:12:41 följande:

Är ni inte rädda att killen skall höra surret från rabbiten/dildon, eller använder ni bara händerna?

Jag använder bara fingrarna på klittan och ibland nåt icke vibrerande och låtande "redskap" inuti. Så det är bara ljudet från filmen (utan ljud är halva nöjet borta) och den här jävla gnisslande kontorsstolen och mina egna stön som jag är rädd ska väcka upp honom.
  • Anonym (GREAT)

Härligt att du "tar ansvar" för din egen sexualitet.
    En possitiv effekt är ju att ni har det bättre tsm oxå.
    Surt bara med den bristfälliga sexdriften hos din man.

Härligt att du tar för dig mer i sängen.
    Det är verkligen ngt som man ibland saknar med tjejer, att dom ej visar vad som får igång dom.
    Och vad som gör det där sista som gör att dom kommer.

Nu tycker jag nog att jag är bra på att veta och läsa av.
    Men om det finns ngt som får henne att komma ännu "hårdare" så vill jag naturligtvis veta det.
    Jag vill ju att hon skall njuta så mkt som möjligt.

GO GIRL

• Anonym
    Anonym (missme) skrev 2011-08-25 21:50:36 följande:
    Jag tar för mig mer och instruerar honom mer hur han ska göra. Dessutom KRÄVER jag en orgasm nu! Sker det inte under själva samlaget ser jag till att få det efteråt i alla fall!
    Kan inte påstå att jag är missnöjd med min fru, tvärtom, men det vore riktigt häftigt om hon tog för sig på det här sättet.. Hon skulle dock inte behöva/hinna leka så mycket själv (om hon inte valde det) eftersom jag gärna skulle ta hand om henne dagligen.. :)

Sitter just nu och blir lite "inspirerad" men hon har lagt sig för att få sin skönhetssömn.. Drömmer
Svar på tråden När maken har gått och lagt sig onanerar jag framför porr på datorn.