• Anonym (VAD GÖRA?)

Min man vägrar mig Läkerol!

Jag blir helt tokig här! Jag MÅSTE ju ha mina läkerol!! Jag får sån sjuk abstinens att jag bara måste ha dem... Men, han har fått för sig att de är laxerande och då bajsar jag ut all näring som barnet behöver, ja, jag är gravid...

Vad fan skall jag göra!? 

• Svar på tråden Min man vägrar mig Läkerol!
  • Pyris

*applåderar din man*

Ärligt talat.. käka Läkerol när man är gravid???? Hur dum får man vara egentligen. Tur du har en sån förståndig man. 

• Anonym (VAD GÖRA?)
    Pyris skrev 2011-08-25 16:55:31 följande:
    *applåderar din man*

Ärligt talat.. käka Läkerol när man är gravid???? Hur dum får man vara egentligen. Tur du har en sån förståndig man. 
    Du menar alltså att jag inte skall få avgöra själv om jag vill äta mina 12 askar om dagen!? 
  • cärröförfän

kan du inte ta en fisherman's istället? de är ju så mycket godare och man bajsar ALDRIG när man äter dem!!!!!11

• Anonym (men)

Men varför skulle man inte få äta de`?

• roffe

Vad i Läkerol är beroendeframkallande? Socker eller va kan det vara?

Du märker ju själv och du får diarré, så köp det om du vill ha det :)  Du behöver ju inte äta mer än "rekommenderat" på aken, dvs ät inte tills du bajsar löst. Njut av några stycken :)

Sen kan du börja bestämma vad han får äta och inte, t ex får han inte äta vitlök för det stinker och tänk om barnet känner av det när du och din man pussas :P

• Anonym (VAD GÖRA?)
    cärröförfän skrev 2011-08-25 16:56:34 följande:
    kan du inte ta en fisherman's istället? de är ju så mycket godare och man bajsar ALDRIG när man äter dem!!!!!11
    fast han säger att de är så starka att min puls ökar vilket kan skapa allvarliga konsekvenser för barnet... Och dessutom så skulle ju allt bajs kunna medföra att jag tränger ut barnet...
  • Kimmice
    Anonym (men) skrev 2011-08-25 16:56:36 följande:
    Men varför skulle man inte få äta de`?
    Är ju helt livsfarligt vet du väl. Obestämd

TS, tvinga honom att äta Läkerol istället. När han väl fastnat kan du helt enkelt smyga i dig av hans!   
  • Pyris
    Anonym (VAD GÖRA?) skrev 2011-08-25 16:56:19 följande:
    Du menar alltså att jag inte skall få avgöra själv om jag vill äta mina 12 askar om dagen!? 
    Absolut INTE!!!
    Att du ens tänker tanken... *pff*  
  • Anonym (VAD GÖRA?)
    roffe skrev 2011-08-25 16:57:14 följande:
    Vad i Läkerol är beroendeframkallande? Socker eller va kan det vara?

Du märker ju själv och du får diarré, så köp det om du vill ha det :)  Du behöver ju inte äta mer än "rekommenderat" på aken, dvs ät inte tills du bajsar löst. Njut av några stycken :)

Sen kan du börja bestämma vad han får äta och inte, t ex får han inte äta vitlök för det stinker och tänk om barnet känner av det när du och din man pussas :P
    DU, vet du vad! En gång när vi pussades och han hade ätit vitlök så sparkade barnet mig så hårt på revbenet att jag skrek rätt ut, och dessa ljudnivåer kan ju INTE vara bra för barnet
Svar på tråden Min man vägrar mig Läkerol!