• linas fina

Present till femåring?

Kan ni vänliga själar tipsa mig om present till en femåring. Kalaset är snart och vi har ännu inte kommit på något. Tycker barn redan har allt, men vill gärna ge nåt roligare än pengar.
    Tips? 

• Svar på tråden Present till femåring?
  • linas fina
    thomas55 skrev 2011-08-25 18:24:48 följande:
    kille-tjej ?
    Jag tar gärna emot tips oavsett. =) 
  • thomas55

Gå in i en leksaksaffär och säg att du skall ha ngt till en 5åring för 100 spenn eller så

• Sapato

Pysselbok och penna
    Tex med siffror lr bokstäver
    Mkt uppskattat av min 5-åring

• maximum

Nu i somras fyllde min systerdotter år och hon älskar prinsessor, samlar på disney prinsessorna och har gärna rosa kläder mm.
    Jag köpte biljetter på ticnet till musikalen "Törnrosa" den är från 5 år.
    Så nu en lördag i september ska hon och jag ha prinsess dag. Vi ska ha på oss prinsess saker, gå på stan och äta på mc donalds. sen avlsutar vi dagen med att se på denna musikal i teaterhuset.
    Hon pratar om detta hela tiden och alla som kommer hem till henne visar hon kortat för och så fort vi ses pratar hon om vilken klänning hon ska och mm.   

• linas fina
    maximum skrev 2011-08-25 18:31:16 följande:

Nu i somras fyllde min systerdotter år och hon älskar prinsessor, samlar på disney prinsessorna och har gärna rosa kläder mm.
    Jag köpte biljetter på ticnet till musikalen "Törnrosa" den är från 5 år.
    Så nu en lördag i september ska hon och jag ha prinsess dag. Vi ska ha på oss prinsess saker, gå på stan och äta på mc donalds. sen avlsutar vi dagen med att se på denna musikal i teaterhuset.
    Hon pratar om detta hela tiden och alla som kommer hem till henne visar hon kortat för och så fort vi ses pratar hon om vilken klänning hon ska och mm.   

Blir tyvärr inte någon jättedyr present för det är inte så nära i släktskapet. Runt 100 kr kanske.
  • Kimona

Jag kan rekommendera att du kollar på panduro, de har jättemycket roligt och en hel del pysselset

• linas fina
    Kimona skrev 2011-08-25 18:40:38 följande:
    Jag kan rekommendera att du kollar på panduro, de har jättemycket roligt och en hel del pysselset
    Åh jag vet. Finns tyvärr inte här i stan och tänkte inte på det när jag var i närheten av det för några veckor sen. 

• maximum
    linas fina skrev 2011-08-25 18:39:10 följande:
    Blir tyvärr inte någon jättedyr present för det är inte så nära i släktskapet. Runt 100 kr kanske.

Aha ok iofs kostade biljetterna "bara" 105 för barnet och 145 för mig.
    Men för 100 kr hade jag kört på pysslet som andra också föreslagit.
    Annars kostar ett bokmärks album runt 40-50 kr och då finns det pengar kvar att köpa bokmärken för

Svar på tråden Present till femåring?